Hoe Navigatiemenu toevoegen aan te exporteren film als video-bestand

Albert-Oostra schreef op 31.07.2023 om 17:34 uur

Goedemiddag,

Ik heb de volgende vraag. Ik wil een navigatiemenu toevoegen aan een te exporteren video-bestand. Ik zie wel dat dit mogelijk is als het project weggeschreven wordt op een dvd, maar niet als te exporteren video-bestand. Hoe kan ik dit organiseren?

Ik heb Video de Luxe plus, versie 21.02.138; Windows 10, Intel(R) Core(TM) i5-7400 CPU @ 3.00GHz   3.00 GHz, Ram-geheugen 8,00 GB.

 

Reacties

Bol schreef op 31.07.2023 om 17:53 uur

@Albert-Oostra

Hallo Albert,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...Ik wil een navigatiemenu toevoegen aan een te exporteren video-bestand....

Dit is niet mogelijk bij het exporteren als een MP4 bestand. Wat ikzelf nog wel een doe, is om mijn filmproject de branden als een Image (ISO) bestand. Deze speel ik af met VLC media player. Ik kan dat ISO bestand ook afspelen via mijn Humax IHDR-5200C, want die ondersteund ISO bestanden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.07.2023 om 20:03 uur

@Albert-Oostra

Hallo Albert,

Bedankt👍 voor u terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw films.

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-