Hoe maak ik een Blog op de website (gemaakt met webdesigner 11) die ik met de tablet kan bedienen.

vmaxi schreef op 11.02.2016 om 11:23 uur

Onlangs webdesigner 10 geupdate naar 11, omdat ik deze zomer vanuit USA met mijn android tablet de website wil bijhouden. Ik wil alleen maar tekst toevoegen om de families thuis te informeren ( zogenaamde Blog).

Via Xara i.c.m. One Drive en Google drive kom ik nog steeds niet verder en ben inmiddels vele uren verder.

Wat nu te doen als ik een blog op de website wil???

Groet,

 Hans D

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 11.02.2016 om 11:44 uur

Hallo Hans,

Ik zelf gebruik dit programma niet. Maar u hebt deze vraag al eerder gesteld. zie http://www.magix.info/nl/on-line-website-bijhouden.knowledge.1158608.html

Hierop heeft Magixagent u suggesties aan de hand gedaan, echter niet wat u wilt horen. Mijn advies is om contact op te nemen met Magix Support en daar uw probleem voor te leggen.

Ook zou u kunnen bellen met Magix.

Succes,

Rob

magixagent schreef op 12.02.2016 om 10:59 uur

Hallo Hans.

nog even bij XARA op de site gekeken, kijk naar deze link

http://content.ixara.com/intro/

het moet toch makkelijker zijn dan dat ik dacht

succes

Harry

Voormalige gebruiker schreef op 12.02.2016 om 11:17 uur

Hallo Hans,

Heeft u Magix nog gebeld en/of een antwoord van Magix Support gehad. Hebben zij u verder kunnen helpen?

Groet,

Rob

vmaxi schreef op 12.02.2016 om 11:40 uur

Vanmorgen 2 pogingen gedaan om klantenservice te bellen. De 1e poging (na keuze 4 en toen 1 techn. vraag) werd de verbinding verbroken. Bij 2e poging (keuze 4 en toen 2) werd ook na verloop van 1 minuut de verbinding verbroken en verwijst men naar support.magix.net en hier mijn vraag stellen.

Ik heb het idee dat ik steeds heel dichtbij ben en dan toch weer niet.

Vele uren inmiddels verstreken en niets opgeschoten.

Ik kies nu voor de makkelijkste weg.....ik geef het op.

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 12.02.2016 om 12:23 uur

Hallo Hans,

Als je volgens mij geen keuze maakt, krijg je iemand aan lijn. Zeker weet ik het niet, maar ik heb het van verschillende mensen gehoord.

Groet,

Rob

vmaxi schreef op 12.02.2016 om 12:50 uur

Rob,

Bedankt voor het advies. Toch maar weer een poging gedaan en inderdaad krijg bandje en muziekje en na 1 minuut...ga naar de website en dien uw vraag per mail in....\

Ik geef het op... ............!

Hans

Voormalige gebruiker schreef op 12.02.2016 om 16:14 uur

Hallo Hans,

Ik vind het spijtig dat ik je niet verder kan helpen.

Mischien dat Magixagent nog een antwoord weet.

Het besturingssysteem van jouw Samsung tablad is zeker Android 4.2?

Groet,

Rob

 

vmaxi schreef op 12.02.2016 om 19:34 uur

Beste Rob,

Inderdaad is het besturingssysteem van de laptop andrioid 4.2.

Zou het dan hier aan liggen?

Vr groet,

Hans

Voormalige gebruiker schreef op 13.02.2016 om 15:08 uur

​Beste Hans,

Het zou best kunnen. Zoals ik reeds eerder heeft vermeld, maak ik geen gebruik van dit programma.

Magixagent of Mi-Bo (Moderator) zijn de forumleden, die u daarop een goed antwoord kan geven. Het is jammer dat Magixagent niet meer heeft gereageerd.Ook ik vind het jammer dat u niemand van  Magix Support aan de telefoon heeft gekregen. Ik denk dat ik het ook op zou geven......

Succes in de USA,

Rob    

magixagent schreef op 13.02.2016 om 15:13 uur

Hallo Hans'hier misschien een punt voor info

ik zelf neem voor aan vulling Web een kleine notebook mee van ASUS EE type werkt onder Win 10

Editing with Xara Online DesignerXara Online Designer gives you, your colleagues, or clients the ability to edit any Xara document using a simple Web browser. Not only that, it can be any Web browser, even on a Mac computer, laptop, or on a mobile device such as a tablet or smart phone. At present you and your clients and colleagues can open a .XAR or .WEB document, make text changes, and add or replace existing photos. When saved in Dropbox or Google Drive the documents are automatically synced to all devices that have Cloud-based access to that document. Xara Online Designer is still in Beta version and revisions are being made and features added and updated. For more information visit  content.ixara.com/intro

gr

Harry

vmaxi schreef op 13.02.2016 om 15:14 uur

Beste Rob,

Dank voor je antwoord. Ik heb vanmorgen nog overwogen om een nieuwe (re) tablet aan te schaffen....Zou een nieuwe tablet dan de oplossing zijn?

Groeten,

Hans

Voormalige gebruiker schreef op 13.02.2016 om 15:37 uur

Hallo Hans,

Ik moet je het antwoord schuldig blijven.

Groet,

Rob

vmaxi schreef op 20.02.2016 om 21:03 uur

Ben toch weer aan de gang gegaan om een blog te fabriceren. Het lukt mij helaas nog steeds niet om via mijn tablet dit te doen. Ik heb daarom besloten deze blog maar niet te doen en dit via de sociale media te verwezenlijken.

Dank ieder voor de adviezen !

Hans D