Hoe krijg ik tekst afstotend ??

mulderfh schreef op 24.11.2015 om 16:49 uur

In webdesigner 10 krijg ik het niet voo mekaar de tekst rond een foto te krijgen.

de handleiding geeft geen uitkomst

kan iemand punt voor punt mij dat uitleggen

te beginnen met tik een tekst............................

Moet de foto ergens aan voldoen

Als ik de foto op de tekst inporteerd en ik druk op afstoten en verankeren gebeurt er niets

                                                                 voorbaat Dank

Reacties

mi-bo schreef op 24.11.2015 om 18:07 uur

maak een kader waar tekst in moet. maak de tekst. dan de foto er overheen leggen, met rechtermuis op de foto klikken, dan gaat er een scherm open optie tekst afstoten en de vraag is beantwoord

gr

Michael

mulderfh schreef op 24.11.2015 om 18:31 uur

Ik krijg alleen deze afb.

mi-bo schreef op 24.11.2015 om 22:55 uur

Beste,

 misschien iets te gemakkelijk omschreven als je het weet
neem een leeg vel. maak met tekstgereedschap,  een vierkant, zet hierin een tekst ( lang genoeg ) ,importeer dan een foto en zet die in het vierkant over de tekst heen evt. kleiner maken, dan zorgen dat de foto niet meer is geactiveerd, klik dan met de rechtermuis op de foto er gaat een scherm open en dan tekst afstoten aanklikken en de tekst staat om de foto, en de foto kan dan alle kanten op geschoven worden en als er binnen het tekstveld wordt gebleven zal de tekst om de foto blijven staan
gr
Michael

mulderfh schreef op 25.11.2015 om 10:26 uur

Bedankt voor het andwoord ik ben een stukje verder.

Alleen sluit de tekst zich niet rond de foto en een gedeeltje van de tekst wordt tranparant.

mi-bo schreef op 25.11.2015 om 13:45 uur

Hallo Mulder kijkeens naar deze link.

http://www.magix.info/nl/tekst-om-foto-zetten-in-mwd-10-prem.online-training.1150270.html

gr

Michael

mulderfh schreef op 01.12.2015 om 10:19 uur

Hallo

Ik heb na een win 10 update een crash gehad heel de C schijf was leeg Windows weg prog. weg

dus ik moet nu alles opnieuw installeren

Voor Webdesigner moet ik tot 2 Dec wachten voor ik het Prog eerst moet Deactiveren.

neem wel weer contact op als ik nieuws heb de video heb ik gezien.

Bedankt