Hoe Krijg ik meer Sounds.

henkb12 schreef op 08.09.2013 om 19:26 uur

Heey,

Ik heb de nieuwste magix music maker gekocht namelijk:  Music Maker  MX Production suite en de bevolen soundpool 19. Maar het toevoegen lukt maar niet, kan iemand mij zeer duidelijk uitleggen wat ik nou verkeerd doe ?

Vriendelijke Groet H. Bos

Reacties

RiViS schreef op 09.09.2013 om 12:45 uur

Dag Henk,

Ik wil je niet teleurstellen, maar volgens mij is de nieuwste versie de pas uitgekomen MM2014. Daarvoor was er versie 2013 en daarvoor de versie MX, die is nu dus ongeveer 2 jaar oud. Heel veel verandert er in die versies doorgaans niet, dus kun je met MX nog prima uit de voeten. Nu je vraag:

Omdat je niet aangeeft wat je precies gedaan hebt, kan ik ook niet zeggen wat je verkeerd doet, maar ik kan wel zeggen hoe het zou moeten werken (op basis van versie 2013, want MX heb ik niet):

Open het programma, onderaan links zie je het vak "Stijlen", daarboven staat bij mij  (en hopelijk bij jouw MX ook) een klein vakje met de tekst "+ toevoegen". Klik daar op en zoek dan in de getoonde bestanden naar de map die je wilt toevoegen( als het vanaf een dvd moet, zorg dan dat die in de speler zit) . Klik daar op zodat de naam in het venstertje "map" verschijnt en klik daarna op OK. Klaar.

Succes met het mooie muziekprogramma,,

groet,

Rijk

 

henkb12 schreef op 09.09.2013 om 17:12 uur

Dankje Rijk, 

hoe jij dat doet en uitlegt doe ik het ook hij download het dan ook maar vervolgens staan ze niet bij mij soundpools. en dat is dus mij probleem.

Gr H.Bos

RiViS schreef op 09.09.2013 om 18:09 uur

Ik neem aan dat je het programma hebt geregistreerd bij Magix? (zo niet: alsnog even doen) Zo ja, dan zou ik het probleem voorleggen aan Magix Support: https://support2.magix.com/customer/nl

Maar misschien heeft iemand anders nog een idee....

 

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 09.09.2013 om 22:27 uur

Hallo Henk,

Ik heb sinds kort Music Maker 2014 en kreeg daar +1000 sounds gratis bij, die ik wel bij Catooh moest downloaden en heb toen gedaan zoals RiVis heeft beschreven. Bij mij is het wel gelukt om ze toe te voegen aan de Soundpools. Ik dacht eerst dat dit een map met de sounds zou zijn, echter de sounds worden toegevoegd aan de stijlen.

Nu hoe ik het gedaan heb.

1. Start Music Maker op en klik op toevoegen (u kan nu navigeren naar de map met sounds)

2. Als de sounds op een DVD staan, moeten deze eerst naar de computer worden gekopieerd. Ga dan naar de map waarin de sounds naar toe gekopieerd zijn.

3. Als de sounds zijn gedownload, ga dan naar (c:\ gebruikers \ Naam gebruiker \ mijn documenten \ MAGIX downloads\muziek\map waarin de sounds zijn opgeslagen)

4. de Sounds worden nu toegevoegd aan de stijlen.

Veel succes met het veelzijdig Music Maker van Magix

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 09.09.2013 om 22:56 uur

Dankje Rijk, 

hoe jij dat doet en uitlegt doe ik het ook hij download het dan ook maar vervolgens staan ze niet bij mij soundpools. en dat is dus mij probleem.

Gr H.Bos

Hallo Henk,

Ik denk dat ze wel degelijk in de soundpools staan. Kijk maar links in de stijlen. Als je in de mediapool met de muis op een naam gaat staan (3e kolom), dan zie je onder in de mediapool waar de sounds zijn opgeslagen.

Gr.

Rob