Reacties

Bol schreef op 18.03.2023 om 15:05 uur

@charlotte-ummels

Hallo Charlotte,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support

De nieuwste MMM64bits is niet te installeren op 32bits computersystemen. U had dit kunnen weten als u bij de systeemeisen had gekeken.

U kunt uw probleem oplossen door MMM64 op een 64bits computersysteem te installeren of terug te keren naar een eerdere MMM32bits versie. U zou ook gebruik kunnen maken van uw herroepingsrecht. Zie onderaan in uw opdrachtbevestigingsmail.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 18.03.2023, 15:22, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 18.03.2023 om 15:28 uur

@charlotte-ummels

Hallo Charotte,

Ik zie, dat u mijn antwoord als oplossing hebt aangemerkt. Maar kunt u ook in het kort aangeven wat voor u de oplossing was / is. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 18.03.2023, 15:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

charlotte-ummels schreef op 19.03.2023 om 11:22 uur

Goedemorgen, Helaas moet ik nu gebruikmaken van mijn herroepingsrecht. Aangezien ik geen 64 bits computersysteem heb. en geen eerdere versie van 32 bits, kan kan ik geen gebruikmaken helaas van dit mooie programma. Email van mijn herroeping termijn heb ik al verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Charlotte Ummels-Voges