Hoe krijg alles wat buiten de pagina valt, niet zichtbaar in de web-browser?

info167 schreef op 19.01.2012 om 18:18 uur

hallo, ik heb een probleempje met het bouwen van een website in Web Designer Premium 7. Ik krijg alle elementen zoals schaduwen en andere dingen die buiten de pagina vallen, wel in mijn browser te zien. Normaal krijg je dat niet te zien. In eerdere fases van het document was dat mooi keurig buiten beeld. Het pagina formaat is 960 x 720 pixels. Daarom heen wil ik een grijze/witte achtergrond maken in de pasteboard background. In het begin ging dat ook prima. Alles wat buiten de pagina valt wordt niet zichtbaar in de browser. En zo wil ik het ook hebben. Ik heb de laatste update.

Wie kan mij helpen?

Reacties

BeRo schreef op 20.01.2012 om 00:17 uur

[...] In het begin ging dat ook prima. Alles wat buiten de pagina valt wordt niet zichtbaar in de browser. En zo wil ik het ook hebben. [...]

Als ik je probleem goed begrepen, dan kunnen we snel op te lossen met een paar muisklikken...


De optie "Crop naar de pagina" in de eigenschappen van de site moet worden ingeschakeld, wanneer objecten op de achtergrond, moet onzichtbaar zijn.


Het resultaat ziet er zo uit

 

Ik hoop dat het werkt

Sorry voor mijn slechte Nederlands.
Mijn moeder taal is Duits.
De tekst werd vertaald door een computer.

Laatst gewijzigd door BeRo op 20.01.2012, 00:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

info167 schreef op 20.01.2012 om 08:45 uur

Heel erg bedankt!! Deze optie biedt ook weer meer mogelijkheden voor mij. Ik had al gehoopt dat het een eenvoudige oplossing zou zijn maar het was moeilijk zoeken.

Nogmaals bedankt!