Hoe kan ik registreren met een nieuw e-mail adres Albert-Rodrigo schreef op 21.04.2020 om 09:53 uur Tweedehands AudioCleaning Lab 2014 op WIN10 bij registratie controle wil ik een nieuw e-mail adres invoeren dit werkt niet Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 21.04.2020 om 10:16 uur @Albert-Rodrigo Beste ALbert, Welkom op MAGIX Multimedia Forum Dit is niet mogelijk, gezien het product via een email adres bij MAGIX is geregistreerd, mits U weet wie de eigenaar is. Dan is het te proberen te bemiddelen via MAGIX Support Sc6 Met vriendelijke groet, Michael ( Moderator ) Peter-Vis6848 schreef op 23.10.2020 om 19:50 uur Mijn e-mail adres verandert binnenkort. Hoe verander ik dat zodat ik toch vragen kan blijven stellen als dat nodig is? Bol schreef op 23.10.2020 om 22:41 uur Hallo Peter, Zo kunt u uw e-mailadres veranderen: ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) ga naar: Mijn account / gebruikersgegevens / gegevens wijzigen verander hier uw emailadres klik op wijzigingen opslaan Let op!! Als uitlogt en weer inlogt, gebruik dan het nieuwe emailadres Succes,RobModerator / Forumlid PS. gaarne bij een volgende topic, deze onder uw eigennaam aanmaken, zou houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Bij voorbaat dank. 1