Reacties

RiViS schreef op 24.11.2017 om 11:08 uur

Hallo Daniel,

Welkom op het forum.

Zet het stuk muziek op een spoor in de Arranger. Rechtsklik er op en zet dan de muiswijzer op "Geluidseffecten". In het nieuwe schermpje klik je nu op "Achteruit".

Het werkt ook met de sneltoets Ctrl + Shift + R, dan wel eerst het muziekstuk activeren met een muisklik.

groet,

Rijk

daniel-trepat schreef op 07.12.2017 om 05:04 uur

Beste Rijk,

Heb het geprobeerd en hij zet hem ook wel achteruit, maar dan gaat het niet goed als ik hem afspeel.

Klinkt alsof een tv sneeuw geeft. Dus niet eens als het nummer.

Heb je daar ook een oplossing voor?

Groetjes,

Daniel

 

RiViS schreef op 07.12.2017 om 10:45 uur

Hallo Daniel,

Wil je hetzelfde stuk ook even hier plaatsen wanneer het normaal (zonder achteruit) staat? Dan kan ik het vergelijken en het zelf even uitproberen.

groet,

Rijk

daniel-trepat schreef op 20.12.2017 om 20:39 uur

Hierbij het stuk die ik achteruit wil zitten.

Sorry dat ik nu pas antwoordt maar zat even voor werk in Indonesie en ben net pas terug.

Groetjes

Daniel

RiViS schreef op 21.12.2017 om 10:42 uur

Hallo Daniel,

Ik hoop dat je reis naar Indonesië succesvol was.

Ik heb je mp3 file in MMM gezet (direct vanuit de Windows Verkenner naar de Arranger in MMM gesleept) en vervolgens het effect Achteruit toegepast zoals ik eerder beschreef. Dit is het resultaat:

Het speelt "normaal" achteruit, m.a.w. ik kan je probleem niet reproduceren, Zowel in MMM2015 als in de nieuwste versie heb ik het geprobeerd met het zelfde resultaat.

Even een paar vragen:

- Welke versie MMM heb jij (versienr of jaartal)?

- Is het programma geregistreerd bij Magix?

- Heb je het programma wel eens geactualiseerd? (Hulp/ Programma actualiseren)

groet,

Rijk

daniel-trepat schreef op 21.12.2017 om 20:34 uur

Hallo Rijk,

Ja indonesie was zeker geslaagd.

Super bedankt voor dit. Nu kan ik de mix afmaken.

Ik heb MMM 2016 en ja hij is geregistreerd bij Magix. Ik zal even kijken of het wel geactualiseerd is. Dat weet ik even niet.

Nogmaals bedankt.

Groetjes Daniel

 

 

daniel-trepat schreef op 29.12.2017 om 11:04 uur

Beste Rijk,

Heb gekeken maar alles is geupdated dus ik weet echt niet wat er aan de hand is.

Groetjes

Daniel

RiViS schreef op 30.12.2017 om 11:49 uur

Hallo Daniel,

Je kunt nog wat proberen:

1) Bestand/ Instellingen/ Programma-instellingen terugzetten naar standaard waarden, als dat niet helpt:

2) Het hele programma verwijderen en daarna opnieuw installeren, als dat ook niet helpt:

3) Voorleggen aan Magix Support.

Misschien heeft iemand hier op het forum ondertussen nog een idee, dat kun je natuurlijk ook nog even een paar dagen afwachten.

Prettige jaarwisseling,

Rijk