Hoe kan ik een geanimeerd DVD menu maken met bewegende icoontjes? Ik wil graag bewegende fragmenten uit mn film gebruiken in het DVD menu. Ik kan nergens die optie vinden?
Ik had niet gezien dat het om geen Magix product gaat sorry, maar wat verwacht u dan van Magix gebruikers als antwoord. Dus nu de vraag waarmee werk je nu wel want je kan het niet vinden ?? Misschien heeft het programma wat je gebruikt ook een hobbysite waar men elkaar helpt!!!!!!!!
maak een stukje film wat in Premium kan met vier tijdlijnen onder elkaar, dan heeft u bv in een vierkant vierstukjes project die draaien, exporteer dit via bestand exporteren,video als Magix video,
als dit op geslagen is, kan u bij branden zelf een achter grond binnen halenhaal dit project naar binnen, en u heeft eigen werk op de achtergrond draaien.
ter aanvulling, wij denken niet dat dit mogelijk is, om linken te maken zoals in Adobe Pro, ook een verschil tussen €1200,00 en €100,00
Bedankt voor deze info, maar dit betekent dat ik dit voor ieder icoontje van mijn dvd menu moet doen? Kan ik niet net zoals dat ik via 'eigenschappen' van het icoontje op eenvoudiger wijze een bewegend fragment kiezen?