Reacties

mi-bo schreef op 24.08.2010 om 23:46 uur

Beste, u spreekt over pogrammas van 2002/2005/2007 deze heeft uop dvd's gebrandt onder verschillend windows programmas, met welk windows programma werkt u nu met video deluxe 2007.

Als u met Win XP werkt kunt u de dvd's in de drive doen en de projecten in vdl 2007 plus inladen,

succes

unica schreef op 25.08.2010 om 00:15 uur


Beste, u spreekt over pogrammas van 2002/2005/2007 deze heeft uop dvd's gebrandt onder verschillend windows programmas, met welk windows programma werkt u nu met video deluxe 2007.

Als u met Win XP werkt kunt u de dvd's in de drive doen en de projecten in vdl 2007 plus inladen,

succes

 

Bedankt, maar de vraag is alleen: hoe doe je dat?

Ik werk met Windows XP en ik heb VDL2007 Plus.

mi-bo schreef op 25.08.2010 om 19:43 uur

Beste, als u magix producten heeft gebruikt met branden , kunt u de gehele film ( project) met logo, voorprogramma en film project in een keer op de tijdlijn zetten, wel via verkenner de dvd openen.

succes.

start het programma op doe de dvdv er in klik via bewerken de dvd drive aan en importeer de files.

succes.



Beste, u spreekt over pogrammas van 2002/2005/2007 deze heeft uop dvd's gebrandt onder verschillend windows programmas, met welk windows programma werkt u nu met video deluxe 2007.

Als u met Win XP werkt kunt u de dvd's in de drive doen en de projecten in vdl 2007 plus inladen,

succes

 

Bedankt, maar de vraag is alleen: hoe doe je dat?

Ik werk met Windows XP en ik heb VDL2007 Plus.

unica schreef op 25.08.2010 om 23:13 uur


Bedankt voor deze tip.

Ik moet de bestanden eerst naar de harde schijf overbrengen.

Daarna kan ik ze inlezen in VDL7.

Maar dan heb ik alleen de losse films geïmporteerd, maar niet het diskproject, met het menu zoals dit op de DVD staat.

Hoe kan ik het oorspronkelijke menu (of liever nog de oorspronkelijke DIP) weer terugkrijgen?



start het programma op doe de dvdv er in klik via bewerken de dvd drive aan en importeer de files.

succes.



Beste, u spreekt over pogrammas van 2002/2005/2007 deze heeft uop dvd's gebrandt onder verschillend windows programmas, met welk windows programma werkt u nu met video deluxe 2007.

Als u met Win XP werkt kunt u de dvd's in de drive doen en de projecten in vdl 2007 plus inladen,

succes

 

Bedankt, maar de vraag is alleen: hoe doe je dat?

Ik werk met Windows XP en ik heb VDL2007 Plus.