hoe kan ik een bestaande website importeren in webdesign 6

robertpen schreef op 09.11.2010 om 20:29 uur

Zie tekst website Magix

 

Inhoud overnemen
U bent met uw eigen website niet meer tevreden, maar u wilt ook niet van de grond af opnieuw beginnen?
Spaar tijd en moeite en importeer comfortabel de inhoud van uw oude website direct uit de browser of uit andere website- en tekstprogramma's:

Reacties

mi-bo schreef op 10.11.2010 om 11:00 uur

Beste,

als u de hulp toets inklikt en dan bij index aangeven wat u wilt,en dan kunt u daar lezen hoe u precies moet handelen,

succes.

Hans04 schreef op 12.11.2010 om 16:15 uur

Hallo Robert,

 

Lees hier het antwoord van mi-bo. Dat is een wel lekker gemakkelijk antwoord. Alleen kan ik de oplossing ook niet vinden in de "help" van Magix. Bij importeren vind ik niets en ook onder andere opties zie ik geen mogelijkheid.

Ik heb zelf ook een site (gebouwd met Frontpage) die ik wil die veranderen (lees verbeteren). Omdat Magix, zoals jij ook al aangeeft, reclame maakt voor importeren van je eigen site om die dan in Magix te bewerken heb ik Magix Web Designer 6 juist aangeschaft.

Nergens zie ik daarvoor een oplossing. Ja, op het Duits-talige deel zie ik dat een vraag over import wordt beantwoord door "Magix-help" dat import niet mogelijk is en dat de betreffende persoon zijn website (webwinkel) van de grond af opnieuw moet opbouwen in Web Designer.

 

Ziet er dus niet erg goed uit voor ons!!!!!!

 

Groet,

Hans04

larissag schreef op 21.02.2011 om 22:58 uur

Ik heb dit programma ook aangeschaft, omdat het de mogelijkheid bood mijn eigen site (website met Frontpage gemaakt) over te zetten.

Zo te lezen op diverse fora kan dit dus niet?

Lekkere verkooppraatjes, misleidend ook!

 

En bedankt Magix, dat ik zoveel tijd erin heb gestoken en het dus niks heeft opgeleverd!