hoe kan ik alle pagina's hetzelfde uiterlijk qua kleur maken

Jose52 schreef op 20.12.2013 om 20:58 uur

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken het programma Webdesigner 9 Premium in het bezit. Ik heb al enkele websites met CSS gemaakt, maar wil ze nu veranderen  met dit programma.  Ik dacht dat het makkerlijk ging, maar misschien komt dat omdat ik css gewend bent.

Nu heb ik als test de index pagina gemaakt, maar hoe krijg ik nu de volgende pagina's met dezelfde layout? ik krijg het niet voorelkaar.

Hopelijk kan iemand me even op weg helpen. 

Ik weet ook niet of ik deze vraag op de goede plek gepost hebt, maar dat hoor ik dan wel.

m.v.gr. José

Reacties

ItisIz schreef op 27.12.2013 om 10:41 uur

Hallo,

Ik heb sinds een paar weken Webdesigner 9(niet premium) maar neem aan dat dat hetzelfde werkt.

Het aanpassen van de pagina-achtergrond en/of werkbladachtergrond gaat vrij gemakkelijk.

1. Vergrendel de eventuele achtergrondfoto/tekst die de pagina vult. Dat gaat via de legenda per pagina kan dat aangevinkt worden.

2. Klik met rechtermuisknop ergens op pagina.

3. Kies voor achtergrond van de pagina

4. Kopieer deze, plak hem op de andere pagina's.

Is zo je vraag beantwoord?

 

Groetjes

Jose52 schreef op 02.01.2014 om 21:24 uur

Dank je wel voor je antwoord.

Ik heb geen melding gehad dat er een antwoord was gekomen, vandaar dat ik zo laat reageer.

Het is gelukt met de achtergrond, maar ik blijf tegen allerlei dingen aanlopen en weet eigenlijk niet echt waar ik met mijn vragen terrecht kan.

Groet, Jose