Reacties

mi-bo schreef op 22.08.2021 om 11:37 uur

@Carlo-vandenHeuvel

Beste Carlo.

Misschien heeft U iets aan deze Topic, hier staan verschillende opties

https://www.magix.info/nl/forum/film-importeren--1273022/#ca1664556

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Carlo-vandenHeuvel schreef op 22.08.2021 om 17:55 uur

Bedankt voor het meedenken maar het probleem tijdens het bewerken van de video kan ik wel oplossen met roteren en grote aanpassen. Het komt ook voor bij beelden direct van mijn camera. Van de 5 beelden staan er 2 gekanteld. Het is alleen maar extra werk terwijl je die beelden anders zo kan inpassen. Dus ga ik maar verder op de weg die ik begonnen ben.

Bol schreef op 22.08.2021 om 18:17 uur

@Carlo-vandenHeuvel

Hallo Carlo,

Zojuist heb ik uw probleem ook nog kunnen reproduceren. Dit is een bug in VDL 2020, die helaas nooit is opgelost door Magix. U gebruikt waarschijnlijk MP4 bestanden van uw telefoon en MTS bestanden van uw Camera door elkaar heen op dezelfde tijdlijn. Zelf converteer ik mijn MP4 bestanden van de telefoon met Handbrake (freeware) en plaats deze filmfragmenten op de tijdlijn. In Video Pro X13 versie 19.0.1.117 is dit kantelen niet aanwezig. Ik vermoed, dat met het uitkomen van VDL 2022 dit probleem zal zijn opgelost?

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.08.2021, 18:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-