Reacties

Cinecor schreef op 11.07.2012 om 17:00 uur

Voor een goed antwoord is er meer informatie nodig:

Met welke software en versie heeft u het bronmateriaal bewerkt?

Welke bestandsopmaak hebben de door u genoemde "afzonderlijke films" die u daarmee heeft gemaakt?

lucwullaert schreef op 12.07.2012 om 11:59 uur

Eerst bedankt dat U mij wilt helpen van ik ken er eigenlijk niet veel van.Ik heb die beelden opgenomen vanop mijn sony camera rechtstreeks op een mini-dvd die ik dan via mijn dvd player van mijn pc opgenomen heb in magix video en foto voor onderweg 3

In project staan 4 mappen vb:image_2006.07_02_02 H58M_pm enz. en eveneens 4 films film1.MVM

film2.MVM enz.

Cinecor schreef op 12.07.2012 om 21:05 uur

Eerst bedankt dat U mij wilt helpen van ik ken er eigenlijk niet veel van.Ik heb die beelden opgenomen vanop mijn sony camera rechtstreeks op een mini-dvd die ik dan via mijn dvd player van mijn pc opgenomen heb in magix video en foto voor onderweg 3

In project staan 4 mappen vb:image_2006.07_02_02 H58M_pm enz. en eveneens 4 films film1.MVM

film2.MVM enz.

Helaas kan ik je niet verder helpen. De software "Video en Foto voor onderweg" ken ik niet. Gekker nog, ik had er nog nooit van gehoord. Ook op de site van Magix heb ik nu niet echt kunnen vinden wat dit programma doet en waar het voor dient. Misschien dat iemand hier dat eens kan uitleggen. Ben met name zeer benieuwd hoe het door u genoemde "bewerken" van een film in die software wordt verwezenlijkt.