Hi8 bandjes converteren met Rescue your videotapes naar iMac met Mountain Lion (OS 10.8.2)

ronaldschuitema schreef op 07.10.2012 om 13:32 uur

Ik heb de software geinstalleerd. Dat ging goed. De MAGIX-usbconverter wordt herkend, maar als ik een Hi8 bandje upload zie ik niets in het scherm van de usbconverter. ook als ik probeer het opgenomen stukje te vertonen via QuickTime zie ik geen beeld. Weet iemand raad?

Met vriendelijk dank

Reacties

mi-bo schreef op 07.10.2012 om 14:06 uur

beste, met welke versie van RUV werkt U dan

gr

ronaldschuitema schreef op 08.10.2012 om 10:40 uur

Beste, zo te zien versie 1 van 2011. Ik begrijp alleen niet, waarom er geen updates beschikbaar zijn als deze versie verouderd is. Mountain Lion is wel nieuw, maar ik verwacht eigenlijk dat MAGIX nu wel updates heeft. Ik heb de technische dienst van MAGIX hulp gevraagd, maar die heeft tot nu toe niet gereageerd. Jammer. Gr.

ronaldschuitema schreef op 08.10.2012 om 12:00 uur

Beste mi-bo, dank voor uw meedenken. Ik heb echter een fout in de aansluiting van mijn scart-steker ontdekt. De meegeleverde scartsteker van MAGIX heeft namelijk aan de onderzijde een schakelaar, die ik niet opgemerkt had. Deze schakelaar kan de csartstker namelijk op in en out schakelen. Dat had MAGIX wel eens wat duidelijker mogen aanduiden. Nu ik de schakelaar op out heb ingesteld krijg ik wel beeld en wordt de film vertoond.Grt

mi-bo schreef op 09.10.2012 om 11:04 uur

Fijn dat U het zelf heeft opgelost, veel montage plezier met het mooie MAGIX product.