HEVC codex en GoPro hdtv opnamen

M-vanKeulen schreef op 15.12.2023 om 12:33 uur

Hallo. Ik heb sinds kort een GoPro 11 die standaard 5K/30fps/L opnamen maakt (hdtv). de opnamen spelen gewoon af op mn computer (windows 10) dus die bevat de HEVC codec maar ingeladen in Magix Studio Deluxe 2016 (en inmiddels ook de proefversie van Video Deluxe 2024 Premium) krijg ik compleet verstoorde filmopnamen bij het plaatsen op de tijdlijn balk. In de 2024 versie meldt t programma dat dit bestandsformaat niet kan worden ingelezen en dat de HEVC codec niet in een testversie mag worden aangeboden. Wat ik ook probeer in beide programma's, t lukt me niet om er werkbare beelden mee te krijgen. Moet er een speciale HEVC codec in Magix ingeladen worden ? Voordat ik tot aanschaf van de 2024 versie overga wil ik natuurlijk wel weten of die met de hdtv opnamen overweg kan.

Reacties

Bol schreef op 16.12.2023 om 13:10 uur

@M-vanKeulen

Hallo M. van Keulen,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

....Moet er een speciale HEVC codec in Magix ingeladen worden ?.....

U moet eenmalig de HEVC Videocodec aanschaffen ad: € 4,99.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-