Reacties

Bol schreef op 07.03.2021 om 16:58 uur

@gjalbers

Hallo G.J. Albers

Zie: geen beeld wel geluid

Succes, Rob

Aanvulling op 07-03-2021 om 17:00 uur

Ik lees nu pas dat het bij om VDL 2015 gaat, ik weet niet of het bovenstaande voor u ook de oplossing is. ik verneem wel van u.

Laatst gewijzigd door Bol op 07.03.2021, 17:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.03.2021 om 23:27 uur

@gjalbers

Hallo G.J. Albers,

Op een van mijn ander Pc's heb ik nog VDL2015 en 2016 Premium staan. Echter in VDL2015 was / is het nog niet mogelijk om een project als een bestand HEVC op de tijdlijn te zetten noch te exporteren. Pas bij het uitbrengen van VDL 2016 was / is het mogelijk geworden om een HEVC bestand op de tijdlijn te zetten en als een HEVC bestand te exporteren.

VDL 2015 premium

VDL 2016 premium

De HEVC-Codex van Microsoft is iets anders dan de HEVC-codex van Magix. Als u de HEVC-codex van Microsoft hebt geïnstalleerd, dan kun de HEVC bestanden afspelen met bv. Windows Media Player en Films en tv.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.03.2021 om 23:53 uur

@gjalbers

Hallo G.J. Albers,

Hiervandaan kan ik het niet beoordelen, wat de bestandsindeling van uw filmpjes zijn, die bij u geen beeld maar wel geluid geven. Wat u zou kunnen proberen is, om de filmpjes waar u geen beeld ziet te converteren met Handbrake klik hier om dit programma te downloaden.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.03.2021, 23:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-