Dit is geen open deur maar ik mijn pc terug opgestart en opnieuw geprobeerd krijg terug het zelfde plus nu kan ik mijnprogramma niet meer gewoon sluiten en dien ik een control-alt delete uit te voeren en af te melden. Nadien kan ik video premium terug opstarten met dezelfde gevolgen.
ik start video deluxe premium op en wacht op het scherm nieuw project of bestaand, hierin geef ik in nieuw een nieuwe naam en druk op enter .
hertstart voor een nieuwe film montage verschijnt, ik voer een eerste stukje film in en achter twee seconde krijg ik het doorgestuurde scherm . Dan staat alles geblokkeerd . In het programma werkt niets meer en dien ik de ctrl alt del uit te voeren om af te sluiten en opnieuw te proberen. Dank om je antwoorden en hoop tot een oplossing te komen.
U kunt ook op de volgende manier een programma beëindigen.
Druk op Ctrl+Shift+Esc
activeer het programma, dat u wilt beëindigen
klik op de rechtermuisknop en dan op beëindigen of klik rechtsonder op beëindigen.
Nu uw eigenlijke probleem, het kan zijn het Videodeluxe.ini bestand corrupt is geworden. Mijn advies, verwijder het INI bestand. Als u deze verwijderd, dat worden de programma instellingen teruggezet op de standaardwaarden, incl. uw eigen instelling. Bij het opstarten van VDL 2021 wordt deze weer automatisch aangemaakt.
Ik dacht dat ik er vanaf was maar bij de nieuwe montage bij het invoegen van een volgende fragment komt plots terug dezelfde melding en blokkeert het programma. Had reeds een vijftal fragmenten gekoppeld .
het opnieuw installeren van het program VDL deluxe premium heb ik schrik van, ik bezit een dvd van het jaar 2017 en nadien heb ik steeds een jaar update gekocht langs de pc. Zodus als ik het programma verwijder ben ik deze updates kwijt of bestaat er een herstel programma.
Dat betekent dus, dat u nog een andere account bij Magix hebt of u hebt in november 2020 een ander P3-serienummer. Voor ons, als moderators en forumleden kunnen dat niet zien. Stuur een mailtje naar: shop@magix.net. Vermeld in uw mailtje het P3-serienummer die bij u bekend zijn. Zij kunnen dan e.a. voor u uitzoeken en voor in orde brengen.
Ik zou achter uw PC / Laptop moeten zitten om te kunnen beoordelen wat er nu precies bij u fout gaat. Helaas voor u, heb ik op dit moment geen andere oplossingen meer. Mijn advies, neem contact op met Magix Support. [klik hier].
Hier nog een aanvulling. Volgens uw eigen gegevens is VDL (2020) voor het laatst geactiveerd op 02-09-2020. Dat is zeer vreemd. Hebt u uw VDL 2020 wel geactualiseerd naar VDL 2021?