het niet kunnen registreren van mijn producten (foutcode -15)

hans.veugelers schreef op 30.01.2016 om 20:05 uur

ik kan al mijn producten niet registreren d.m.v foutcode 15. ook zegt de site van magix dat het serienummer verkeerd is. maar aangezien ik deze bij magix zelf het gekocht op internet zou het moeten kloppen. ik heb music maker premium, webdesigner, photo en video bewerking. niks doet het

 

iemand een tip!?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 30.01.2016 om 20:53 uur

Hallo Hans,

Voer je het serienummer in zonder de "P"?

Groet,

Rob

hans.veugelers schreef op 30.01.2016 om 21:21 uur

Hallo Hans,

Voer je het serienummer in zonder de "P"?

Groet,

Rob

hallo rob,

 

ik voer alle mogelijkheden in. zonder streepjes, zonder P etc. ik weet niet wat ik nu moet doen. ik kopieer het serienummer volledig net zoals ik het in de mail gekregen heb. zijn er nog andere mogelijkheden?

 

zo krijg ik het in de mail, 3-00000-00000-54200-64520-54209-5216, met of zonder P het wilt allemaal niet werken helaas

 

ik krijg wel een mail met: ''bedankt voor het successvol registreren van uw product'' maar zodra ik het programma start moet ik opnieuw registreren. ook krijg ik een pop-up met: door een fout in de verbinding kon u niet registreren. maar mijn internet verbinding is gewoon helemaal goed.

Voormalige gebruiker schreef op 30.01.2016 om 22:29 uur

Hallo Hans,

Kijk eens bij de internet eigenschappen. Staat bij TLS1.0 / 1.1 / 1.2 gebruiken aangevinkt?

Ga naar: configuratiescherm /  internetopties.

Klik op het tabblad Geavanceerd (zie afbeelding)

Probeer opnieuw te registreren

Succes,

Rob

 

hans.veugelers schreef op 31.01.2016 om 15:50 uur

 

Hallo Hans,

Kijk eens bij de internet eigenschappen. Staat bij TLS1.0 / 1.1 / 1.2 gebruiken aangevinkt?

Ga naar: configuratiescherm /  internetopties.

Klik op het tabblad Geavanceerd (zie afbeelding)

Probeer opnieuw te registreren

Succes,

Rob

 

hallo rob,

 

ook dit is gewoon ingeschakeld.. ik heb de computer gister gekocht maar dat zou verder niet veel uit moeten maken dacht ik.

 

dit zie ik telkens: Er is een fout opgetreden!

Uw registratie kon niet worden voltooid. Probeer het later nog eens!

 

nu krijg ik ineens foutcode -21, en eerst kreeg ik -15.

 

als ik het product aanmeld bij mijn account, dan zie ik dit: Onjuist nummer van productregstratie
Controleer uw invoer nogmaals.
Gebruik eventueel de productregistratie vanuit uw MAGIX-programma.

 

hoe kan dit in godsnaam als ik het serienummer heb gekregen direct van magix via de mail. ik heb de extra CD's nog niet ontvangen via de post, maar dit zou niks uit moeten maken lijkt me

Voormalige gebruiker schreef op 31.01.2016 om 16:18 uur

​Hallo Hans,

Helaas kan ik je niet zeggen wat de foutcodes -21 of -15 zijn.

Ga eens naar https://www.magix.com/nl .

Klik op het poppetje rechtsboven en log hier in.

Ga naar: mijn producten. Hier staan, als het goed is, jouw programma's met de serienummers.

Vergelijk eens de serienummers.

Susses,

Rob

 

 

hans.veugelers schreef op 31.01.2016 om 16:31 uur

 

​Hallo Hans,

Helaas kan ik je niet zeggen wat de foutcodes -21 of -15 zijn.

Ga eens naar https://www.magix.com/nl .

Klik op het poppetje rechtsboven en log hier in.

Ga naar: mijn producten. Hier staan, als het goed is, jouw programma's met de serienummers.

Vergelijk eens de serienummers.

Susses,

Rob

 

 

ook hier staat niks helaas... vind het echt heel raar dit!

hans.veugelers schreef op 31.01.2016 om 16:34 uur

en nu krijg ik nogmaals deze mail (heb er al tien)

 

Hallo hans veugelers,

Bedankt voor het succesvol registreren van dit MAGIX-product:

MAGIX Music Maker 2016 Premium.

>> Productspecials
Selecteer na het inloggen "Ja, als tekst e-mail" of "Ja,
als HTML e-mail" als u de nieuwsbrief en de nieuwste
aanbiedingen wilt ontvangen.


Natuurlijk kunt u deze instelling altijd naderhand wijzigen.
Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in op:
http://www.magix.com

Ga om uw logingegevens te wijzigen naar de MAGIX homepage
en klik op "Gebruikersgegevens wijzigen".

Voormalige gebruiker schreef op 31.01.2016 om 16:35 uur

​Hallo Hans,

Gebruik je wel hetzelfde email adres,​ waarmee je de programma's eerder heeft aangemeld bij Magix?

Groet,

Rob

hans.veugelers schreef op 31.01.2016 om 17:03 uur

 

​Hallo Hans,

Gebruik je wel hetzelfde email adres,​ waarmee je de programma's eerder heeft aangemeld bij Magix?

Groet,

Rob

in eerste instantie niet, maar heb zojuist het emailadres geprobeerd waarmee ik de producten heb gekocht en dat lukte ook niet. misschien opnieuw downloaden en weer proberen met het goede email adres?

Voormalige gebruiker schreef op 31.01.2016 om 17:13 uur

Niet alleen het emaladres maar ook het wachtwoord van toen. Kijk nog eens bij mijn produkten bij Magix. 

 

hans.veugelers schreef op 31.01.2016 om 17:33 uur

 

Niet alleen het emaladres maar ook het wachtwoord van toen. Kijk nog eens bij mijn produkten bij Magix. 

 

ook hierbij helemaal niks. heb meerdere producten gekocht met mijn creditcard (misschien ligt het hieraan!?) en ze werken allemaal niet

Voormalige gebruiker schreef op 31.01.2016 om 17:40 uur

Ik begrijp er niks meer van. Ik ga er vanuit dat op de andere computer alles werkte. Mijn advies neem contact op met Magix Support

hans.veugelers schreef op 31.01.2016 om 19:43 uur

 

Ik begrijp er niks meer van. Ik ga er vanuit dat op de andere computer alles werkte. Mijn advies neem contact op met Magix Support

haha ik helaas ook niet maar zal het even precies uitleggen.

 

op 28-01 koop ik met mijn creditcard verschillende producten op de magix site. ik heb direct een mail gekregen met de bevestiging van mijn aankoop en hierbij zitten ook alle serienummers/download links van de gekochte producten.

 

op 30-01 download ik alle programma's via de gegeven links en voer de serienummers in. nadat ik de serienummers heb ingevoerd moet ik mijzelf aanmelden. als eerste voer ik een tweede email in van mij die ik niet heb gebruijkt bij de aankoop van de producten. zodra ik op afronden klik, krijg ik de melding dat het niet gelukt is door een fout in de verbinding. bijna direct krijg ik een email dat de registratie wel is gelukt, waardoor ik het programm nog een keer open. hierna krijg ik weer de melding dat ik het serienummer moet invoeren. ook heb ik het een paar keer geprobeerd met het orginele email adres, maar dat had geen effect..

 

verder heb ik meerdere malen aangemeld met mijn email op de magix site, maar ook daar zag ik geen producten staan etc.

Voormalige gebruiker schreef op 31.01.2016 om 20:12 uur

Mijn advies is en blijft: Neem contact op met Magix Support.