Reacties

mi-bo schreef op 12.11.2020 om 17:09 uur

@peggeman

Beste Peggeman.

Toets de Y toets in " video/ audio" kijk of er een vinkje staat bij" video met geluid importeren",

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Bol schreef op 12.11.2020 om 17:35 uur

Hallo Peggeman,

U schrijft: Na het branden van de videoopname heb ik geen geluid bij de beelden. Als ik u goed begrijpt, hebt u bij het afspelen geen geluid. Als dat zo is, kijk eens of het geluid niet hebt uitgeschakeld. Misschien hebt u de (blauw) van Mute geactiveerd links van het audiospoor.

succes,

Rob (moderator / forumlid)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

peggeman schreef op 12.11.2020 om 18:08 uur

Het vinkje bij audio was aangevinkt en de M van mute is niet geactiveerd. In het geluidsspoor staat geen golf aangegeven. Als ik de Gedownloade files in de computer met het windowsprogramma afspeel heb ik wel geluid.

mi-bo schreef op 12.11.2020 om 18:17 uur

@peggeman

Beste Peggen.

Een vraag :

Waar komen de gedownloade files vandaan.

M.vr.gr

Michael

peggeman schreef op 12.11.2020 om 18:30 uur

De files komen van mijn sony camera HDR-CX115E. De files worden dan video de luxe gekopieerd naar de computer. Afdraaien van de files via de camera is incl. geluid en ook de files op de computer zijn met geluid. In het verleden was het nooit een probleem, ik heb div. films gemaakt in het verleden. Ik heb inmiddels ook het programma video deluxe opnieuw geladen, maar ook dit biedt geen verbetering.