Herinstaleren

hans45 schreef op 05.05.2021 om 10:28 uur

Op 30 maart jl heb ik digitaal de versie Magix Videodeluxe 2021 binnen gehaald. Het programma werkt prima maar door een crash op mijn PC syteem heb ik het programma via Magix willen herinstaleren zonder resultaat. Tot op heden krijg ik de melding dat er een storing is en dat pas over een ???? tijd weer kan worden geprobeerd in te loggen . Is er iemand die hier ervaring mee heeft en tegen het zelfde probleem loopt ?

Reacties

Bol schreef op 05.05.2021 om 11:29 uur

@hans45

Hallo Hans,

.....Tot op heden krijg ik de melding dat er een storing is en dat pas over een ???? tijd weer kan worden geprobeerd in te loggen..... 

Het kan zijn, dat Magix Duitsland aan een van hun servers werken. Als u deze melding van Magix komt, dan zou het ik gewoon weer over ???? tijd proberen.

Succes,

Rob (moderator)

PS kunt u een afbeelding van deze melding uploaden naar dit forum

Laatst gewijzigd door Bol op 05.05.2021, 11:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 05.05.2021 om 12:59 uur

Hallo Rob

Vandaag de DVD versie binnen gekregen van Magix Video de luxe 2021.Tot mijn verbazing en ontzetting blijkt dat ik evenals de digitale versie dezelfde afbreking volgt na een gedeelte te hebben geinstaleerd .Daarna breekt het af met de volgende melding:

Install Logs

< WIX_DIR_Common_Documents >Magix/Common/Video Install / Video de Luxe /.

Weet jij raad en of Advies ?

Groet Hans

Bol schreef op 05.05.2021 om 13:12 uur

@hans45

Hallo Hans,

Mijn advies is om eerst alles van VDL 2021 te verwijderen. Dit doet u zo: [klik hier]. Daarna VDL 2021 opnieuw installeren. U kunt dit doen via:

  1. de DVD versie
  2. download versie

Persoonlijk ga ik voor de Downloadversie.

Ga naar:

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.05.2021, 13:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 05.05.2021 om 13:32 uur

Hoi Rob

Wederom krijg ik na diverse pogingen deze melding , en van het Downloadcentrum alsmede mijn DVD .

Het lijkt er dus op dat hun servis eruit ligt en ik het diverse malen moet proberen .Wat wel mij bevreemd is op dat de gekochte DVD dezelfde foutmeldingen en of mededeling geeft. Deze DVD staat toch los van hun servis ?

Of zie ik dat verkeerd ?

Groet Hans😒

Bol schreef op 05.05.2021 om 13:49 uur

@hans45

Hallo Hans,

Als u vanaf de DVD installeer, dan wordt er volgens mij ook gebruik gemaakt van de Magix servers. Zojuist, heb ik de downloadversie VDL 2021 vanaf de Magix server kunnen downloaden en kan deze eventueel installeren. (wat ik niet doe, omdat VDL goed is geïnstalleerd bij mij)

Groet, Rob

PS ik heb u gevraag om mij een afbeelding te uploaden van uw foutmelding.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 05.05.2021 om 14:00 uur

hans45 schreef op 05.05.2021 om 14:01 uur

Hierbij de gekregen foutmelding. Wat ik niet begrijp is dat, en de DVD alsmede het Downloadcentrum Magix de zelfde melding geeft.

Graag hoor ik van je Hans

Bol schreef op 05.05.2021 om 15:19 uur

Hallo Hans,

Gebruikt u soms als virusscanner Windows Defender? Als dat zo is schakel deze tijdelijk uit en probeer het dan nog eens. Zie: https://www.win-10-forum.de/threads/magix-video-pro-x-installationsfehler-wix_dir_common_documents.87439/#post-220853

In het Nederlands

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans45 schreef op 05.05.2021 om 18:51 uur

Hallo Rob

Dit heb ik reeds geprobeerd maar met een negative resultaat.. Ik krijg de zelfde melding van De instalatie DVD en installatie van de online versie van de Magix site.

Dag 2x 75 euro

 

Bushflyer schreef op 05.05.2021 om 19:44 uur

@hans45

Controlled Folder acces (Windows Defender) zou hier wel eens dwars kunnen liggen. Dit kan je als volgt controleren:

- Ga naar instellingen (via het startmenu).
- Kies Bijwerken en beveiliging -> Windows beveiliging -> Virus en bedreigingsbeveiliging
- Klik op "Bescherming tegen ransomware beheren" (helemaal onderaan, naar beneden scrollen).
- Kijk eens bij "Controlled folder access". Als dit aanstaat, zet het dan uit en probeer VDL opnieuw te installeren.

Gr., Jaap

 

Bol schreef op 06.05.2021 om 12:44 uur

Hallo Hans en andere forumleden,

Zie voor de oplossing deze link: https://www.magix.info/nl/forum/windows-defender--1274281/

Bij deze sluit ik als moderator deze topic.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-