Help, Red uw video's 6 geeft foutcode -24

hakima-louadi schreef op 23.09.2022 om 02:20 uur

Ik heb gister bij een tweedehandse winkel een red mij videos6. Magic gekocht vandaag wilde ik het gaan installeren maar geeft foutcode 24

 

Reacties

mi-bo schreef op 23.09.2022 om 08:59 uur

@hakima-louadi

Welkom Louadi als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Dit betekend fout code 24 :

https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-de-fout-24--2/

Het pakket wat U heeft gekocht is in 2014 uitgekomen,

https://www.magix.info/nl/tutorials/ruv-6-0--1094447/

Was de doos nog verzegeld.

Het is mogelijk dat het pakket al is geregistreerd met een email adres en kunt U het niet registreren.

Op de envelop staat een serienummer stuur een mailtje naar infoservice@magix.net met Uw verhaal zij kunnen wel iets voor U betekenen.

Succes

Michael

2x Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 23.09.2022 om 10:16 uur

@hakima-louadi

Hallo Hakima,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Voor zover ik het heb kunnen nagaan, is Magix Red Uw Video's 6 in eind 2012 uitgebracht. Deze zal niet werken onder Windows 10 | 11


Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.09.2022, 10:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hakima-louadi schreef op 23.09.2022 om 13:23 uur

Maar weet je toevallig wat ik kan doen met de code 24 dat wil zeggen dat het al geregistreerd is door iemand anders

Bol schreef op 23.09.2022 om 13:29 uur

@hakima-louadi

Hallo Hakima,

U zou de vorige eigenaar van Red U Video's 6 moeten / kunnen opsporen en dan gezamenlijk een verzoek bij Magix Duitsland kunnen doen, om het account van de vorige gebruiker over te zetten naar uw account, want dan pas kan Magix Duitsland gehoor geven aan uw oproep.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.09.2022 om 13:54 uur

@hakima-louadi

Als U iets in een 2de hands winkel heeft gekocht, zal de eigenaar vermoedelijk niet te vinden zijn.

Eerder omschreven,

Op de envelop staat een serienummer stuur een mailtje naar infoservice@magix.net met Uw verhaal zij kunnen misschien iets voor U betekenen.

maar gezien het product 8 jaar oud is, en de drivers niet zal werken onder Windows 10/11, zal ondersteuning weinig resultaat hebben.

Sc6

Michael

 

 

mi-bo schreef op 23.09.2022 om 14:05 uur

@hakima-louadi

Een kleine toevoeging, ga naar de winkel terug, en vertel hun dat het product al is geactiveerd en geregistreerd door iemand anders, misschien heeft de winkel een oplossing voor U.

Als dit niet mogelijk is neem U verlies door miskoop

en

ga naar :

https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/

Koop het mooie product voor U zelf en geniet met het digitaliseren van Uw dierbare beelden

Gr

Michael

 

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 23.09.2022 om 14:51 uur

@hakima-louadi

Hallo Hakima,

Ik vermoed, dat u met de tweedehandse winkel een kringloopwinkel bedoelt. Dan is het voor 100% zeker, dat deze de vorige eigenaar niet kent. Ik weet niet wat u er voor hebt uitgegeven, maar u zou misschien u geld kunnen terugvragen bij deze kringloopwinkel. De kringloopwinkel is niet op de hoogte, dat een Magix programma klant gebonden is. (emailadres + wachtwoord)

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.09.2022, 14:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-