HELP!!! Ik kan mijn Discproject niet meer laden.

bejoaken schreef op 04.04.2012 om 19:56 uur

Ik ben al bijna twee maanden bezig met een Diskproject met Magix Foto's op CD & DVD 7 en wilde vandaag weer verder gaan maar kan mijn project niet meer laden(???). Wanneer ik mijn project wil laden dan verschijnt er in beeld de volgende text: Het formaat van het bestand 'C:\Documents and Settings\...enz. enz....(naam project)_1. MVM' kan niet worden gelezen.

Ik heb een Compaq Presario computer met Windows XP

Wie weet raad. Hoe krijg ik m'n discproject weer geladen???

Reacties

mi-bo schreef op 05.04.2012 om 13:52 uur

Waar heeft u de beelden ( bestanden) opgeslagen, misschien van een externe schijf, deze wel weer aansluiten.

gr

bejoaken schreef op 06.04.2012 om 18:53 uur

mi-bo, bedankt voor het antwoord, maar dat is het niet. de foto's zijn allemaal opgeslagen op de c-schijf van mijn pc. Ik vrees dat ik helemaal opnieuw kan gaan beginnen.

Vriendelijke groet.

Grispen schreef op 26.05.2012 om 21:09 uur

Ik heb hetzelfde probleem! Ik ben 3x opnieuw begonnen, ik was bijna klaar met een project van 1 uur. Ik krijg telkens dezelfde antwoord als u ... kan niet gelezen worden. Ik had het project telkens onder een andere naam opgeslagen op zowel mijn harde schijf als mijn externa schijf. Kan niet gelezen worden, Ik het het programma gedeinstallerd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb het project 1x kunnen opslaan toen ik het de 2e keer wilde opslaan kreeg ik weer dezelfde melding!

Wie weet het antwoord???