Hallo allemaal,
Al tijden problemen met, soms wat langere AVCHD bestanden dat die een echo in beeld gaan vertonen na branden. Zelfs als ik de betreffende bestanden naar Mpeg2 converteer nog hetzelfde probleem. Ook met converteren naar WMF of Mpeg4. Anti-interlacefilter aangevinkt bij branden maar helpt niet. Bij de betreffende twee bestanden Ïnterpolatie voor interlacemateriaal" aangevinkt maar helpt ook niet. Ik heb de montage van een concert (164 minuten) nu al zo'n zes/ zeven keer gebrand (steeds 15 uur) zonder echt resultaat.
Wel leek het mij dat er na laatste twee pogingen in de horizontale lijnen een erg licht verbetering opgetreden was (erg licht echter) maar nu zie je met bewegingen horizontale streepjes in het gebied dat beweegt.
na alles waar ik maar op komen kan geprobeerd te hebben overweeg ik te zoeken en over te moeten stappen naar een programma dat AVCHD bestanden wel betrouwbaar verwerken kan of filmen met AVCHD bestanden op te moeten geven. Liever echter heb ik een oplossing omdat ik verder wel tevreden ben over de resultaten.
Is er iemand die hier een antwoord op weet of is Magix Video deluxe 17 Premium HD eigenlijk gewoon niet altijd in staat AVCHD materiaal goed te verwerken?
Mvg GJ Schoonbeek