Reacties

Bol schreef op 04.12.2021 om 16:06 uur

@Marcel-Mosch

Hallo Marcel,

U hoeft de voorgaande versie t/m VDL 2016 niet van uw PC te verwijderen, u kunt deze dan als een standalone programma opstarten, maar niet tegelijk.

Als u Video Deluxe Plus 2022 installeert, dan worden alle voorgaande versies vanaf 2017 overschreven. Persoonlijk zou ik deze wel verwijderen, zoals Magix Support aanbeveelt: opnieuw installeren.

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 04.12.2021, 16:25, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.12.2021 om 16:07 uur

@Marcel-Mosch

Beste Marcel.

Eerst Uw projecten waar U mee bezig bent, afmaken en exporteren,

Daarna kunt U oudere versies verwijderen.

Het evt. nadeel is dat programma's die verkregen zijn door partnership vaak niet meer werken als U toch weer een oudere versie installeer.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.12.2021 om 16:15 uur

@Marcel-Mosch

Hallo Marcel,

Hier nog even een aanvulling. Alle verkregen NewBlue (2 licenties) en Hitfilms (1 licentie) plug-ins zijn ook te installeren en te gebruiken in VDL 2022. Zelf heb ik nog werkende plug-ins, dit ik heb verkregen vanaf VDL 2015. U kunt dit zelf uitproberen.

Met vriendelijke groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 04.12.2021, 16:34, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marcel-Mosch schreef op 04.12.2021 om 17:52 uur

Rob en Michel dank voor het advies,komt voor elkaar,alvast een mooi 2022 jaar!