Heb geen exporteerfuntie in fotostory easy

Lenard schreef op 31.07.2014 om 20:14 uur

Beste,

Dat is nu het vreemde ervan, ik heb geen knop "exporteren' in Fotostory easy, toen ik na de installatie wilde opslaan kon dat niet, ik een berichtje kreeg dat ik AVCHD Encoder Upgrade moest kopen en installeren (heel vreemd), maar dat heb ik uiteindelijk gedaan omdat ik niet verder kon...

Hoe kom ik aan die functie 'exporteren'?

Hoop dat je een oplossing hebt.

Bedankt alvast!

M.vr.groet,
Lenard

Reacties

RiViS schreef op 03.08.2014 om 20:01 uur

Hallo Lenard,

Hoewel ik jouw programma niet heb, zal ik een gooi doen (ik vermoed dat er analogie is met Video Easy):

Kijk onder Bestand of daar een functie is met de naam "film voltooien" of iets van dien aard. Wellicht is er ook aan de bovenzijde ergens een knop te vinden met die functie. Na aanklikken verschijnt een scherm met diverse mogelijkheden voor export.

groet,

Rijk

Lenard schreef op 04.08.2014 om 20:55 uur

Bedankt Rijk,

Klopt helemaal, maar dan begint de ellende, want na het uitvoeren naar YouTube moet ik inloggegevens invoeren, maar ik krijg elke keer dat menuutje terug dat de gegevens niet kloppen. Ik moet toch mijn YouTube account invoeren of mijn Magix account?!

Ik had deze vraag al eerder geschreven, maar misschien dat je me hiermee ook kan helpen.

Groet,
Lenard

RiViS schreef op 04.08.2014 om 21:37 uur

...na het uitvoeren naar YouTube moet ik inloggegevens invoeren, maar ik krijg elke keer dat menuutje terug dat de gegevens niet kloppen. Ik moet toch mijn YouTube account invoeren of mijn Magix account?!

ik zou denken dat je daar de gegevens van je YouTube account moet invoeren. Kan het zijn dat de gegevens inderdaad niet kloppen? Dat kun je ws bij YouTube opvragen. Desnoods maak je (als proef) even een geheel nieuw account aan bij YT.

groet,

Rijk

Lenard schreef op 04.08.2014 om 21:56 uur

Beste Rijk,

Had ik al gedaan, maar ik blijf dat probleem hebben, ik zal dus via YouTube moeten uploaden...

Nog even een andere vraag, wellicht dat u daar antwoord op kan geven:
Ik maak van foto`s (rond 1MB per foto) een slide en zet die vervolgens op YouTube, Nu is het zo dat elke keer in het begin de fotoslide haperd in beeld (geluid loopt wel goed). Waar kan dit aan liggen? ik had de foto`s al kleiner gemaakt maar dan zie je de zwarte randen, dus dan is het beeld niet vullend, maar de hapering blijft...

Kortom: is hier een bepaald formaat voor en in welk bestand kan ik dit het beste opslaan?

Verneem graag van u

Groet,

Lenard

RiViS schreef op 04.08.2014 om 22:08 uur

Hier heb ik gen antwoord op, ik heb minimaal ervaring met YT. Hopelijk is er iemand anders op dit forum die je kan helpen.

groet,

Rijk