Hardwareversnelling in- en uit schakelen

FriSe schreef op 29.09.2021 om 11:33 uur

Op het forum lees ik vaak de optie om de "Hardwareversnelling"in- of uit te schakelen. Sinds ik Magix Video de Luxe Premium 2022 heb geinstalleerd, mis ik deze mogelijkheid bij de programma instellingen. Ook zie ik het codecs vakje niet meer. Ik werk met versie nummer 21.0.1.87. Ik zal vast wel iets over het hoofd zien.

m.vr.gr.

Frise

Reacties

Bol schreef op 29.09.2021 om 12:23 uur

Hallo @FriSe,

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid-in-video-deluxe-2022--1282487/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.09.2021 om 12:24 uur

@FriSe

Beste Frits..

deze optie is verplaats naar apparaten opties.

Als Pc niet lekker werkt,kan bij "hardware versnelling " bv CPU worden geactiveerd ,

Voor import/bewerking/export.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

FriSe schreef op 29.09.2021 om 18:28 uur

Beste Michael en Rob,

Inmiddels de optie gevonden. Maar het instellen van "Mainconcept" mistte ik. In een reactie van Rob op 27-9-2021 aan een ander forumlid, las ik dat met de versie 2022 het "Mainconcept" verdwenen is. Als je de hulpfunctie er echter op na slaat staat dat er nog wel bij. Maar de beschrijvingen bij "Hulp" lopen, heb ik de ervaring, altijd achter op het actuele programma. Mijn vraag is beantwoord bedankt Heren.

m.vr.gr.Frits

Bol schreef op 29.09.2021 om 18:37 uur

@FriSe

Hallo Frits,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u de hardversnelling / Videomodus hebt gevonden op het tabblad Apparaatopties. Inderdaad hebt Magix het MainConcept uit ca. 2011 laten vervallen omdat deze verouderd is.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.09.2021, 18:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-