Reacties

mi-bo schreef op 26.10.2020 om 21:16 uur

@Willem-vanBaren

Beste Willem,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Over welke versie van MAGIX Audio Cleaning Lab schrijft U

Versie 2016 is nog in het Nederlands.

Versie 2018 is in het Engels of Duits en niet meer in het Nederlands

En daarna is Sound Force Audio Cleaning Lab uitgekomen in het Engels of Duits en niet in het Nederlands

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Willem-vanBaren schreef op 27.10.2020 om 10:02 uur

Heb via één cd Sound Forge Audio Studio 12 + Audio Cleaning Lab. Op de site van mijn Account zie ik slechts een link staan bij Sound Forge om een handleiding te downloaden en niet bij Audio Cleaning Lab.

Dus hoe kom ik aan de handleiding van Audio Cleaning Lab?

En via de link bij Sound Forge krijg ik een handleiding in het Duits.
Hoe kom ik aan een handleiding in het Engels van Audio Cleaning Lab?
En het liefste zou ik daarnaast een handleiding in het Nederlands krijgen van de versie 2016 van Audio Cleaning Lab.

mvg

Willem
 

mi-bo schreef op 27.10.2020 om 10:16 uur

@Willem-vanBaren

Beste Willem,

Dank voor Uw Feedback.

Als U op help klik in de bovenste balk , komt er een optie "open manuel "hier staat de handleiding.

Als U het programma in het Duits heeft geinstalleerd zal de handleiding ook in het Duits zijn.

Misschien is er via shop@magix.net een Download link te verkrijgen van Audio Cleaning Lab 16.

Sc6

Michael

 

Bol schreef op 27.10.2020 om 11:19 uur

Hallo Willem,

Een Magix gebruiker kan zelf een handleiding downloaden voor zijn of haar Magix programma. U kunt hier ook zien in welke taal deze zijn geschreven / uitgebracht.

Hoe:

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2020, 11:45, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.10.2020 om 12:23 uur

@Willem-vanBaren

Beste Willem,

een aanvulling wat om 10.16 uur is omschreven.

Ga naar help klik op "open manuel "

en het staat in het Engels als U het via account( mijn programma ) doet dan staat het in het Duits,

zie en via help in het Engels zoals eerder was omschreven via help

Hopend U nu voldoende te hebben geïnformeerd

M.vr.gr

Michael

 

Willem-vanBaren schreef op 27.10.2020 om 12:30 uur

Het is me inmiddels gelukt om de handleiding in het Engels te krijgen. Bedankt voor de hulp.
Het is me ondanks diverse pogingen gelukt om shop@magix.net te bereiken (krijg de algemene site van Magix) om te proberen de Nederlandse handleiding van de Audio Cleaning Lab van 2016 te krijgen.

mi-bo schreef op 27.10.2020 om 13:26 uur

@Willem-vanBaren

Beste Willem.

Dank voor Uw feedback.

Goed bericht, dat Uw vragen zijn beantwoord en dat U de Engelse versie via help heeft kunnen vinden.

Het is van mijn kant niet mogelijk om U een Downloadlink te sturen van MACL 2016.

Veel plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael /Forum Moderator

 

Bol schreef op 27.10.2020 om 14:27 uur

Hallo Willem en andere forumleden,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw handleiding hebt kunnen downloaden.

Om heel snel en gemakkelijk een handleiding te kunnen downloaden, hebt u alleen maar het serienummer nodig en te gaan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/productdownloads/

U kunt hier ook hiervandaan, als er voor Audio Cleaning Lab van 2016 is uitgebracht de Nederlandse handleiding downloaden.

Op deze manier worden de medewerkers van de Magix Support afdelingen / Magix Shop niet onnodig lastig gevallen.

Wij, als moderatoren kunnen nooit geen download linken geven, omdat wij geen directe verbinding onderhouden met Magix Duitsland. Wij kunnen alleen maar adviseren.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

PS het is altijd mogelijk om een handleiding te downloaden via één Magix Programma. Deze handleidingen zijn afhankelijk onder welke taal u het programma hebt geïnstalleerd

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2020, 14:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.10.2020 om 14:46 uur

Hallo Willem en andere forumleden,

Met onderstaande afbeelding, wil ik u als forumleden, laten zien, dat het zelfs mogelijk is om een handleiding van bv. Video Deluxe MX uit 2012 in verschillende talen te downloaden is.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.10.2020 om 15:08 uur

@Willem-vanBaren

Beste Willem,

Als Forum Moderator moet ik toch even reageren wat hier boven is omschreven,, Ik dacht dat Uw vraag over een Muziek programma gaat en niet over een Video montage programma van MAGIX.

Hier wil ik het bij laten,

Veel plezier met het samen stellen van Uw Muziek product,

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Bol schreef op 27.10.2020 om 15:20 uur

Hallo Willem en andere forumleden,

Ik vind, dat de forum moderator wel erg kortzichtig is. Alle handleidingen van elk Magix programma kunt u, mits u een legale serienummer hebt, via deze link downloaden https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/productdownloads/

Voor de rest wil ik geen verdere commentaar geven.

Groet,

Rob (moderator / forumlid)

aanvulling 27-10-202 om 15:36

 

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2020, 15:37, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willem-vanBaren schreef op 01.11.2020 om 13:03 uur

Heb net voor het eerst een aansluiting gemaakt tussen bandrecorder, via de meegeleverde voorversterker, met de usb poort van mijn mijn computer. Normaliter is het zo dat als ik iets in de USB poort van mijn computer stop, ik een pingeltje oid hoor en op mijn scherm zie dat ik via mijn usb poort een nieuw apparaat heb toegevoegd.
Ik hoor geen pingeltje en zie niets van een nieuw toegevoegd apparaat op mijn scherm. Terwijl mijn usb poorten goed functioneren.
Wat gaat hier fout cq wat doe ik fout?
Gr. Willem

Bol schreef op 01.11.2020 om 23:17 uur

Hallo Willem,

Volgens mij doet u niets verkeerd. Maar waarom een voorversterker? Volgens mij hebt u die niet nodig. Hebt u het al zonder geprobeerd om een opname te maken. Wat is dan het resultaat?

Groet, Rob

PS. Zou u zo vriendelijk willen zijn, om bij een volgende vraag een eigen bijdrage aan te maken. Zo houden wij e het forum schoon en overzichtelijk. Alvast bedankt👍.

Laatst gewijzigd door Bol op 01.11.2020, 23:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-