Reacties

Bol schreef op 14.01.2022 om 18:56 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

U hebt reeds een gelijksoortige vraag eerder gesteld. Werkt u soms nog onder Windows 8 | 8.1? Als dat zo is, dan vermoed ik dat daar uw probleem zit. Als u het nog niet gedaan hebt, leg uw probleem voor aan Magix Support. Hoe neem ik contact op met de technische support?

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.01.2022, 18:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 15.01.2022 om 14:27 uur

Hey Rob,

Ik heb inderdaad Windows 8,1, vorige keer heb ik het opgelost door naar een eerdere versie van Magix terug te gaan en toen functioneerde alles weer naar behoren. Maar nu start ik op en doen spontaan een aantal effecten het niet meer. Bedankt voor je advies, ik ga mijn probleem bij Magix Support leggen.

Groeten, Eric.

Bol schreef op 15.01.2022 om 14:50 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Een eerder forumlid had ook een gelijksoortig probleem als de uwe. Het forumlid werkt nu onder Windows 10 en haar probleem is opgelost. Mijn advies zou nu zijn, upgradet Windows 8.1 naar Windows 10 en uw probleem zal naar alle waarschijnlijkheid ook zijn opgelost.

Met vriendelijke groet, Rob

Diverse keren aangepast in i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 15.01.2022, 14:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 16.01.2022 om 14:01 uur

Beste Rob,

Ik heb 3x geprobeerd naar Windows 10 te upgraden maar in het laatste stadium geeft de PC aan dat de installatie mislukt is maar niet waarom.

Heb je nog andere tips?

Groeten, Eric

Bol schreef op 16.01.2022 om 14:15 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Om naar Windows 10 te kunnen upgraden, hebt u een geldig licentiecode voor nodig en volgens mij moet er een gehele schone Windows 10 installatie worden gedaan. Vroeger kon je met de licentiecode van Windows 7 | 8 | 8.1 gratis upgraden naar Windows 10. Persoonlijk, weet ik op dit moment niet of dit nu nog mogelijk is.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.01.2022 om 14:19 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Misschien hebt u wat aan deze link: Start met een schone installatie van Windows 10.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 16.01.2022 om 14:34 uur

Dit is de link die ik 3x doorgelopen heb zonder resultaat.

Bol schreef op 16.01.2022 om 15:15 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Hiervandaan kan ik u niet verder helpen met het upgraden naar W10. Dit forum is voor een door Magix gebruikers. Ik zou zeggen neem contact op met Microsoft. Misschien, dat zij u verder kunnen helpen. Zie ook nog eens: https://www.gratissoftwaresite.nl/upgraden-naar-windows-10-nog-altijd-gratis-met-mediacreationtool-januari-2017

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 16.01.2022 om 15:45 uur

Kom ik bij dezelfde download terecht.

Bedankt Rob.

Eric-Ross schreef op 16.01.2022 om 15:46 uur

Windows 10 aanschaffen kost 145 EURO, en dan is het nog de vraag of het mijn probleem oplost.

Bol schreef op 16.01.2022 om 15:54 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Als u contact hebt opgenomen met Magix Support, dan zou ik hun antwoord even afwachten. Want volgens de systeemeisen zou Magix Video Deluxe onder Windows 8 moet werken.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2022, 15:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 17.01.2022 om 17:40 uur

Hey Rob,

Ik heb Windows 10 gedownload en mijn problemen bestaan nog.

Wacht reactie van Magix Support maar af.

Bedankt voor jouw support.

Eric.

Bol schreef op 17.01.2022 om 17:57 uur

@Eric-Ross,

Als ik het goed gelezen heb, hebt u Windows 8.1 alsnog kunnen upgraden naar Windows 10. Wat u nog eens kan proberen te doen, is het volgende:

  • Ga naar: Hulp / Lokale store-inhoud wissen...
  • Deze wordt weer ingelezen vanaf een van de servers van Magix.

Als dit ook niet het gewenste resultaat oplevert, dan is het beste de reactie van Magix Support af te wachten.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.01.2022, 17:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 18.01.2022 om 11:48 uur

Rob,

Al je goede adviezen ten spijt, dit laatste biedt ook géén soelaas.

Groeten, Eric

Bol schreef op 18.01.2022 om 12:37 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Nadat u Windows 10 hebt geïnstalleerd, hebt u toen ook VDL 2022 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, ga dan als volgt te werk. Zie: opnieuw installeren.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.01.2022, 12:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 18.01.2022 om 13:38 uur

Ik ga zo weer aan de slag Rob, hopelijk🤞dat dit werkt.

ik weet nog wel dat ik de vorige keer een oudere versie, ik geloof 27, heb geactiveerd en toen deden de effecten het weer.

Bol schreef op 18.01.2022 om 15:45 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

In VDL 2022 (28) moeten de effecten het gewoon doen onder Windows 10.

Succes met installeren.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.01.2022, 15:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 18.01.2022 om 17:10 uur

Na herinstallatie géén beeld meer op mijn tijdlijn, wel geluid

 

Bol schreef op 18.01.2022 om 17:27 uur

@Eric-Ross,

Hallo Eric,

Zie: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid-in-video-deluxe-2022-video-pro-x13--1282487/

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 18.01.2022 om 17:35 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Nog even dit. Zijn de videodrivers bij u up-to-date? Zo niet, ga dan voor de laatste videodrivers naar de fabrikant van uw videokaart.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 18.01.2022 om 18:30 uur

Ik raak van de regen in de drup, heb geen beeld op mijn monitor en geen beeld in mijn tijdlijn, wel een spoor met de vermelding welk beeld het moet zijn

 

Eric-Ross schreef op 18.01.2022 om 18:35 uur

Bij beiden geen mogelijkheid om de CPU te veranderen

Bol schreef op 18.01.2022 om 18:42 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Ik moet hiervandaan maar gissen wat u gedaan hebt, maar u bedoelt waarschijnlijk, als u VDL hebt opgestart, u geen beeld in het previewscherm en geen beeld op de tijdlijn?

Hebt u toevallig versie VDL 2021(27) geïnstalleerd? Als dat zo is zie dan: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid--1258726/

Groet, Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 18.01.2022 om 18:44 uur

WMV beelden doen het wel, MTS beelden niet