....Na een upgrade naar de nieuwste versie zit er een groene balk boven in beeld, een beetje doorzichtig....
U probleem heb ik (nog) niet kunnen reproduceren. Kunt u een afbeelding uploaden, zodat ik kan zien wat u precies bedoelt. Kan het zijn, dat het MP4 bestand met de groene balk een afwijkende resolutie hebt dan het MP4 bestand waar geen groene balk waarneembaar is.
Dank Rob, is een opname van 1 van mijn webcams en die opname is 1280-720 net als de programma resolutie, ook al probeer ik ander waarden blijft dit. als ik dit op schaal dan verdwijnt ie mee uit beeld maar dat is wel niet de bedoeling natuurlijk.
Hallo Michael, het programma staat dus op 1280-720, gelijk aan het bestand. Rob heeft een test bestand dus een kijken of hij dit ook ervaart.. Voorheen ( tot voor de upgrade dus) was dit niet zo, anders ga ik weer terug naar de oudere versie. ik denk dat het met de codec te maken heeft die de webcam gebruikt.
Bedankt👍 voor toe mailen van uw MP4 bestandje, zodat ik e.a. 1:1 voor u kon testen. Uw MP4 bestand op de tijdlijn van VDL 2022 en VDL 2023 gezet. Ik heb wederom uw probleem niet kunnen reproduceren. Zie afbeelding
Ik zie, dat u waarschijnlijk nog met VDL2022 premium versie 21.0.2.138 werkt. Als dat zo is, ga dan Hulp / Programma deactiveren en activeer het programma met het P3-serienummer die u hebt ontvangen in de opdrachtbevestigingsmail. De laatste VDL2023 versie is: 22.0.3.165
bijzonder, ik had de 2019 versie en vanmiddag dus het programma zichzelf laten updaten.. is nu versie 20.0.1.80 (udp3) en ik heb maar 1 serienummer en daar is deze mee actief
Dan werkt u nog VDL 2020 premium versie 20.0.1.80. Helaas kan ik voor u niets uittesten, omdat ik deze uw versie niet meer op mijn PC heb staan. Ik verneem wel wat uw ervaringen zijn met VDL2023 trailversie is.
Hallo Rob, nu 2023 premium en het werkt gelukkig... Die 35 eu was het me wel waard aangezien ik dit zakelijk veel gebruik. Ik leef van 170 webcams in NL en enkele in de EU... dank en groet Hans