Grabby

emdu13 schreef op 10.02.2011 om 10:27 uur

Stuurprogramma Grabby.

Met dit stuurprogramma lukt het me niet om video film(VHS) via video+laptop-naar een externe harde schuif te verplaatsen of te kopieeren. Wie kan mij echt de kennis meegeven om met dit programma de beelden te verplaatsen. Saturn Kortrijk kon mij ook nie uit de problemen helpen!

mvrgr. E.Duyvejonck

Reacties

bobbiaan schreef op 10.02.2011 om 19:39 uur

Beste ......,

 

Wat is uw PC, waar komt het beeld materiaal vanaf welke besturing zit op uw PC. Met welk programma werkt u.

 

Mvg

 

Bobbiaan

mi-bo schreef op 17.02.2011 om 11:35 uur

Beste,

een mail naar terratec zelf zou wel eens een woreder kunnen zijn,

want de software die bij het product wordt geleverd is van Magix  ( light) en hard-ware van Terratec.

succes.

bobbiaan schreef op 18.02.2011 om 17:27 uur

Beste Duyvejonck,

 

Geef eens antwoord op de door mij gestelde vraagen. Als dat bekend is dan is er meer hulp te bieden. Maar heeft u een Magix red uw video pakket gekocht waarmee je videobanden kan digitaliseren. Als u aalleen een TerraTec USB omvormer heeft gekocht met of zonder software dan is het moeilijk om u te helpen.

 

Mvg

 

Bobbiaan

emdu13 schreef op 18.02.2011 om 17:42 uur

Hallo Mr.Bobbiaan

 

De aangekochte software ( Saturn ) is Ouick Start Guide een stuurprogramma en software-installatie onder Windows Vista. De bijhoende cd is Grabster Series Terratec includes Magix Software.

Verder zegt men: Aansluiten en eerste starten.

                          Start nu Magix Film o DVD TerraTec Edition door een dubbellik op het daarbij behorende

                          desktop-symbool. Na het aanmaken van een niew disc-project kiest U "Opname" en dan het

                          punt "Analoge video"

 

Bedankt voor opvolging en info. E.Duyvejonck  

bobbiaan schreef op 20.02.2011 om 20:32 uur

Hallo,

 

Bedankt voor de informatie, dit betreft geen Magix software waar u problemen meehebt. Ook de hardware komt niet via Magix, dus kan ik u helaas niet verder helpen. Zoek op internet naar de site van de maker van de hardware en de software die u hebt gekocht.

 

Succes

 

Bobbiaan