Grabber defect?

Reacties

Bol schreef op 21.01.2018 om 09:46 uur

Hallo Susan,

Wij, als forumleden vinden het altijd weer fijn om te lezen, dat er weer een probleem naar tevredenheid is gelost. Wat betreft de overgezette beelden, ook als de kwaliteit wat minder is, hebben ze altijd nog een emotionele waarden.

Heel veel plezier ermee,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.01.2018 om 12:08 uur

Susan,

Toch wil ik nog even reageren op antwoord van U op 21.01.2018 om 22.44 uur.

Eerst was de vraag hoe kan ik kleine dikke bandjes, digitaliseren.

Hierop is advies gegeven, nu schrijft U dat de kleine dikke bandjes al op een grote VHS band zijn gezet,

dit betekend dat er van een kopie is gemaakt van het originele, en als het gedigitaliseerd wordt is dit kwaliteit verlies.

Heeft U de C/VHS bandjes nog dan is het de moeite waard om deze te digitaliseren met tussen komst van de adapter en heeft U een betere kwaliteit.

Succes met het digitaliseren van Uw oude dierbare beelden met het mooie MAGIX product Red Uw Video.

Groeten

Michael

njmgroot schreef op 21.01.2018 om 16:58 uur

Hoi Michael, Enkele eerste bandjes heb ik 30 jaar geleden op een grote VHS band gezet om weer op deze kleine VHS-c bandjes te kunnen opnemen. De meeste staan op de VHS-c bandjes hoor. Maar ik ben blij met alle beeldmateriaal. Bedankt voor de reactie.

Voormalige gebruiker schreef op 30.04.2018 om 17:06 uur

Gezien de reacties slagen diverse? mensen er in om hun VHS-banden m.b.v Magix Red uw video's over te zetten op hun PC. Ik ben verbaast!... Ik hád een in 2016/2017 een versie 7.0 die één keer......een uur heeft gewerkt.. In de hoop op verbetering heb ik oktober 2017 een versie 9.0 gekocht. Helaas. Na veel heen en weer "ge-mail" met de helpdesk heeft Magix uiteindelijk een vervangende USB-converter gestuurd. Geprobeerd maar helaas: tot dusver géén resultaat. Diverse keren ge-installeerd en/of ge de-installeerd, opnieuw geprobeerd, gehoopt enz. en:.......weer mailen.

"Windows 10" geeft aan - via probleemoplosser - dat de videograbber géén stuurprogramma heeft......weer mailen.

Krijg ik onderstaand advies:

Geachte aanvrager,

Bedankt voor uw reactie.

Opmerking: Bij de meest actuele versies van Windows 10 kan het voorkomen dat bij het uitvoeren van de setup.exe er niets gebeurt. In dat geval gaat u als volgt te werk:

- U gaat met Windows Verkenner naar de map waarin u het .zip bestand heeft uitgepakt (en waar dus ook die setup.exe staat).
- Wanneer u een 64 bits Windows 10 heeft (en dat is in 90% van de gevallen het geval) gaat u naar de map x64.
- Daar ziet u een bestand EMBDA64.INF en een bestand emaudio64.inf.
- U klikt nu met de rechter muisknop op dit bestand, en u kiest dan Installeren (u doet dit dus met EMBDA64.INF en met emaudio64.inf).
- Wanneer Windows vraagt om een bevestiging, klikt u Ja.
- Wanneer de installatie dan goed gaat, dan krijgt u de melding "De bewerking is voltooid".
Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH
Postvak 200914
01194 Dresden - Germany

Managing Director: Klaus Schmidt, Jörg Stüber, Aishvarya Agarwal
Commercial Register: Berlin Charlottenburg, HRB 127205

 

Bovenstaand uitgevoerd maar...... : géén resultaat.

Kort en goed: ik ben geen "meter" opgeschoten. Dat wilde ik even kwijt.

Groet,

Johan

 

Bol schreef op 30.04.2018 om 18:35 uur

Hallo Johan,

Ik begrijp uw frustratie. Het zou daarom des te mooier zijn, als Magix gebruikers direct online zouden kunnen chatten met Magix Support en zo op deze manier bepaalde problemen, betaald c.q. onbetaald, zouden kunnen oplossen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.04.2018, 19:14, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.05.2018 om 09:18 uur

Johan.

Sinds 16 mei 2017 had U de oplossing van Uw probleem aangegeven.

Daarna was er geen reactie meer van U.

Ik wil U graag helpen zover mijn kennis over dit pakket gaat met het oplossen van Uw probleem,daar de mail van Erik ***** niet de oplossing was.

Stuur mij een mail( mi-bo​@***.**​​​​​​)

Groeten

Michael

Bol schreef op 03.05.2018 om 18:34 uur

Hallo Johan,

Ik was bezig met het beantwoorden van je vraag, maar ik kan deze nu niet meer terug vinden.

Voor de goede orde, deze foutmelding komt soms ook voor in ander Magix Video deluxe programma's. De oplossing zou kunnen zijn om Video Easy X te de-installeren en opnieuw te installeren.

Zie ook deze link: https://www.magix.info/nl/forum/ik-heb-video-deluxe-genstalleerd--1196165/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.05.2018, 18:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Voormalige gebruiker schreef op 03.05.2018 om 19:18 uur

Michael,

Bedankt maar: ik werk met RUV.versie 9.0. Geldt de gedane suggestie ook voor dit programma?

Johan

Bol schreef op 03.05.2018 om 19:35 uur

Johan,

Het kan geen kwaad om dit gewoon uit te proberen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.05.2018, 19:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Voormalige gebruiker schreef op 03.05.2018 om 22:11 uur

Dag Rob,

Alle pogingen ten spijt: geen resultaat. Bijzonder is dat - wanneer ik in apparaatbeheer kijk - de videograbber er wel in staat maar dat er geen stuurprogramma aanwezig/geinstalleerd is.

Groet,

Johan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bol schreef op 03.05.2018 om 23:15 uur

Hallo Johan,

Ik vind het spijtig, dat ik moet lezen dat het nog niet gelukt is om RUV 9 en Video Easy werkend te krijgen. Zelf kan ik geen testen uitvoeren, omdat ik RUV niet meer gebruikt. Het antwoord, dat ik gegeven heb, is / was gebaseerd op de foutmelding "Internal Error No Projektinfo in DeleteUndoProjek… .

Het enige advies dat ik je nu nog kan geven is, om toch nog een keertje contact op te nemen met Magix Support (Erik Smalsteeg) en daar de genoemde foutmeldingen nog eens voor te leggen.

Vandaar mijn eerdere opmerking: "Het zou daarom des te mooier zijn, als Magix gebruikers direct online zouden kunnen chatten met Magix Support en zo op deze manier bepaalde problemen, betaald c.q. onbetaald, zouden kunnen oplossen."

Ik overweeg, om deze mogelijk voor te leggen aan mijn contactpersonen bij Magix Duitsland.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.05.2018, 13:57, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Voormalige gebruiker schreef op 08.05.2018 om 22:11 uur

Met dhr.E.Smalsteeg heb ik het afgelopen jaar redelijk intens emailverkeer gehad over de software van Red uw Video's. Maar zonder resultaat........