gopro9 bestanden verwerken, 120 en 240 fps

gery_beeckmans schreef op 06.12.2020 om 13:30 uur

goeie zondag of later,

sinds vorige week ben ik aan het vechten met mijn gopro bestanden.

wanneer ik deze in een project wil inladen blokkeert het volledige systeem en kan ik enkel nog verder met ctrl alt delete.

Ik zie geen reden waarom dit niet zou kunnen, of mis ik iets ?

het zijn idd bestanden met 240 of 120 fps, omdat ik deze erg wil vertragen.

De frustratie was vorige week zo erg dat ik besloot om te stoppen met het programma en de back up service annuleerde. Ondertussen heb ik het opnieuw aangekocht en hoop alvast op een oplossing.

met vriendelijke groeten, een wanhopige videograaf

Gery Beeckmans

Reacties

mi-bo schreef op 06.12.2020 om 14:12 uur

@gery_beeckmans

Beste Gery.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Misschien een optie om geluid uit te zetten van de Go Pro camera, dat het probleem is opgelost.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator.

Bol schreef op 06.12.2020 om 14:24 uur

@gery_beeckmans

Hallo Gerry,

Als ik het goed heb begrepen, kon u vorige week nog de GoPro bestanden, zonder problemen naar de tijdlijn van Pro X12 slepen en bewerken. Ik heb zo'n vermoeden, dat het video_pro_x_ini bestand beschadigd is. Als u dit INI-bestand verwijdert, dan wordt Pro X12 teruggezet op de standaardwaarde, incl. uw persoonlijke instellingen. Wanneer u Pro X12 opnieuw opstart wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 06.12.2020 om 16:07 uur

@gery_beeckmans

Beste Gery.

Uw oproep nog een keer gelezen,

"De frustratie was vorige week zo erg dat ik besloot om te stoppen met het programma en de back up service annuleerde. Ondertussen heb ik het opnieuw aangekocht en hoop alvast op een oplossing".

Dit betekend dat U 2 x MAGIX Video Pro X op Uw Pc heeft staan ( versie 12 ).

Is dit het geval, ga eerst naar configuratiescherm, mijn producten en verwijder alles wat met MAGIX video Pro X te maken heeft.

Daarna via :

"" Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed"

alles verwijderen wat met MAGIX video Pro X te maken heeft.

Pc afsluiten en weer opstarten dan via de laatste mail + link die U van shop@magix.net MAGIX video Pro X 12 installeren, met de daarbij horende serienummer.

Na installeren, kijken of er via hulp online actualiseren een nieuwe download update is, en via hulp "extra inhoud installeren ".

Hopend dat het dan wel werkt.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 06.12.2020 om 16:45 uur

@gery_beeckmans

Hallo Gery,

Als uw probleem niet is opgelost met mijn eerder gegeven antwoord, zie dan deze link van Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-video-pro-x--453/

Heel veel succes, Rob

Aanvulling 06-12-2020 om 17:27uur

Er kunnen nooit twee gelijksoortige Magix programma's, in uw geval Pro X12, op een en dezelfde PC / Laptop geïnstalleerd worden. Doet u dit toch, dan krijg u de melding, dat er al een gelijke Magix Programma is geïnstalleerd.

Laatst gewijzigd door Bol op 06.12.2020, 17:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-