Gif vervormd web designer 10 premium

spookjj schreef op 06.08.2015 om 12:24 uur

goedemiddag,

ik heb een probleem met het gif plaatje op de website die ik beheer. Ik heb voorderest geen kennis over dit soort dingen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het gifplaatje op mijn site met foto's van een verhuizing vervormen, als ik het gifplaatje maak staat die normaal, en als ik op preview klik staat die ook nog normaal, maar zodra ik m preview in mijn browser word de breedte/hoogte aangepast waardoor het er raar uitziet..

Doe ik wat fout? ik heb het gifplaatje via magix zelf gemaakt, en via een extern programma, bij beide gebeurd hetzelfde..

hier een link van het plaatje http://www.tegelbedrijfoudbeijerland.nl/wij%20zijn%20verhuisd.htm

Reacties

mi-bo schreef op 06.08.2015 om 13:19 uur

Hallo Spookjj,

ik heb even op je site gekeken alles ziet er prfect uit.

ik woon zelf aan de andere kant van de pont Spijkenisse, de moeite waard om eens langs te komen,

succes met de mooie website, gisteren is de nieuwe versie 11 prem uitgekomen voor de Nederlandse markt , de moeite waard om hier aandacht aan te besteden zeer veel nieuwe mogelijkheden die zeker op jouw gebied welkom zijn

gr

michael

fambdebeurs schreef op 23.08.2015 om 13:56 uur

Zet het eens in een plaatshouder.

Laatst gewijzigd door fambdebeurs op 23.08.2015, 13:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Ik heb al diverse websites gemaakt, vooral met FrontPage, sinds twee jaar met Webdesign Maxic Premium. Het was wel omschakelen maar ik ben erg tevreden met de mogelijkheden daarvan.