Get a little MAGIX for Christmas! Win elke werkdag een €50 coupon!

MAGIX_Redactie schreef op 05.12.2012 om 10:20 uur

We zijn het er allemaal wel over eens dat de kersttijd mooi is, maar voor de ongeduldigen onder ons zijn de werkdagen nét voor de feestdagen een beetje saai! Maar hoe kan MAGIX je alvast opwarmen in de dagen voor het grote feest? Het antwoord is eenvoudig: een dagelijkse giveaway! Elke werkdag van 3 tot 21 december geeft MAGIX €50 coupons aan een gelukkige deelnemer. De coupon is geldig voor alle aankopen via www.magix.com vanaf 3 december tot 15 januari 2013.

Misschien denk je nog helemaal niet aan kerstcadeaus voor familie en vrienden, maar is onze geweldige foto-, video- of muziekbewerkingssoftware misschien het perfecte cadeau? Deze coupon helpt je een beetje daarbij!

Hier nog een paar dingen die je moet weten over deze MAGIX aanbieding:

• Hoe te winnen? Ga naar onze Facebook pagina en registreer voor de giveaway. Het enige wat je moet doen is registreren met een geldig e-mailadres en deze ook in de gaten houden!
  • Hoe vaak mag ik deelnemen? Je kunt elke dag één keer deelnemen – dus hoe vaker je ons bezoekt hoe hoger de winkansen.
  • Hoe kan ik mijn winkans verhogen? Zodra je geregistreerd hebt ontvang je een speciale link waarmee je onze actie op Facebook en Twitter kunt delen met familie en vrienden. Dit is belangrijk! Elke vriend die via jouw link deelneemt aan de actie verdubbelt jouw winkansen, dus bij drie deelnemende vrienden verdriedubbel je je winkans op de dagelijkse coupon.
  • Hoe krijg ik mijn prijs? MAGIX selecteert een willekeurige winnaar uit de lijst met deelnemers. De winnaar van de dag ontvangt een e-mail met de €50 coupon code! De coupon is geldig vanaf het moment dat de e-mail is verzonden tot 15 januari 2013. De coupon is geldig voor alle aankopen op www.magix.com.

Let op! Je krijgt alléén deze eenmalige e-mail met coupon code. Kies een geldig e-mail adres, en controleer het regelmatig!

De complete regels omtrent de promotie vind je hier.

Dus… waar wacht je nog op!? Doe nu mee en – nog belangrijker – nodig je vrienden uit!

Met vriendelijke groet uit Berlijn
Benjamin Fritz

Reacties

Nog 0 reacties - Schrijf de eerste reactie