Reacties

Bol schreef op 18.12.2020 om 19:22 uur

@Jeepee

Hallo Jeepee,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Alles wat u opsomt in uw topic is mogelijk in VDL 2021.

U kunt dit zelf uittesten door de testversie te downloaden: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jeepee schreef op 18.12.2020 om 19:28 uur

Goedendag Rob, heel erg bedankt voor het snelle antwoord ! ik ga meteen aan de gang. grtz JP

Bol schreef op 18.12.2020 om 19:32 uur

@Jeepee

Hallo Jeepee,

Heel veel succes👍👍👍 , laat het ons weten wat u er van vindt.

Groet,

Rob

Keep it Safe

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.12.2020 om 21:27 uur

@Jeepee

Beste Jeepee.

Als beginnende MAGIX gebruiker heeft U misschien wat aan deze Tutorial.

https://www.magix.info/nl/tutorials/overzicht-hoe-te-monteren-in-vdl-2020-2021--1259050/

Blijf gezond, en fijne feestdagen.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Jeepee schreef op 19.12.2020 om 15:25 uur

Hoi Michael, bedankt ! ik zal het zeker nodig hebben want voor nu kom ik er niet zo aan uit. tenminste, wat ik ermee wil dat lukt nog niet en dat zijn nog maar de meest simpele dingen. ik ga nu eerst de tutorial op mijn gemak bekijken. grtz Jp

mi-bo schreef op 19.12.2020 om 15:47 uur

@Jeepee

Beste Jp.

Dit is een positieve mail.

Ook op http://mi-bo.magix.net/album/

Staan veel filmpjes met uitleg oa over MAGIX vdl .

Fijne feestdagen en een bruisend video 2021,en blijf gezond.

M.vr.Gr

Michael

Bol schreef op 19.12.2020 om 18:31 uur

@Jeepee

Hallo Jeepee,

Download ook even de Magix gebruiksaanwijzing: Ga hiervoor naar: Hulp / Gebruiksaanwijzing(PDF) downloaden.  

U kunt ook één helpfunctie oproepen door op de "F1" toets te drukken.

Als u in YouTube een zoekopdracht geeft "Magix" dan zijn hier ook veel tutorials te vinden.

Succes, Rob

Keep It Safe

PC -1-

PC -2-

Jeepee schreef op 21.12.2020 om 11:16 uur

Michael, ik ben weer een stukje verder gekomen op mi-bo.magix. Rob, ik heb het stukje hulp niet gevonden. ik zou graag ook de gebruiksaanwijzing downloaden. Afgelopen weekend ben ik in meerdere sessies aan het proberen geweest en ben al wel een stuk verder gekomen. eigen muziek eronder is gelukt, titel is gelukt, korte filmpjes aan elkaar plakken is gelukt. Volgende uitdaging is tekst in bepaalde delen van filmpjes zetten. mijn vermoeden is dat ik dan tekst op een apart spoor moet zetten of zit ik nu helemaal fout ?

grtz

JP

Bol schreef op 21.12.2020 om 11:32 uur

@Jeepee

Hallo JP,

U moet de gebruiksaanwijzing downloaden vanaf de Magix Server.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.12.2020, 11:44, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.12.2020 om 12:21 uur

@Jeepee

Beste JP,

Dit is een positief bericht, dat het monteren met gegeven advies steeds beter gaat.

Een compilatie wat betreft het plaatsen van tekst:

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7496873/

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Rustige Feestdagen en een bruisend 2021 met veel film en montage plezier.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.12.2020 om 15:36 uur

@Jeepee

Hallo JP,

Zelf heb ik, Magix Video Deluxe en andere programma's, in de loop der 12 jaren door vallen en opstaan onder de knie gekregen en nog steeds kom ik weer iets nieuws tegen. Zoals u zult ondervinden is Video Deluxe een zeer veelzijdig programma. Ik kijk ook regelmatig naar de tutorials van andere forumleden zowel op het Engelse als op het Duitse forum en vooral niet te vergeten YouTube, want daar staan heel veel bruikbaar materiaal.

Ik wens u hele fijne feestdagen toe een een gezond 2021.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.12.2020, 15:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-