geluid werkt pas na aanklikken van uodatevraag

scalle schreef op 15.12.2020 om 14:38 uur

bij het inladen van een clip krijg ik steeds de melding dat ik een uitbreidingssoftware moet downloaden, ik doe dit maar bij volgende clip opnieuw hetzelfde. Als ik annuleren klik werkt alles ook maar bij ieder clip 2 maal moeten klikken om alles aan de praat te krijgen kan toch niet de bedoeling zijn. ik vind ook nergens over welk uitbreidingprogramma het zou gaan.

Soms krijg ik dezelfde melding als ik bij het monteren op een clip klik.

Reacties

Bol schreef op 15.12.2020 om 15:20 uur

@scalle

Hallo Scalle.

Ik heb mijn eerder antwoord verwijderd, omdat u een geheel ander probleem hebt. U werkt volgens mij met Pro X10 en u krijgt steeds deze melding: Zie afbeelding

Dit probleem is ontstaan, nadat Magix Duitsland het "Uitgebreid audiopakket" verwijderd hebt.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

scalle schreef op 16.12.2020 om 14:02 uur

Inderdaad dat is de melding maar wat doe ik er aan? Waar vind ik dit bestandje, ik heb nog wel een werkende versie op mijn laptop staan, kopiëren misschien?

Bol schreef op 16.12.2020 om 14:18 uur

@scalle

Hallo Scalla,

Helaas, kunnen wij hier, als moderators c.q. forumleden weinig aan te doen, zolang Magix Duitsland het "uitgebreid audiopakket" niet meer beschikbaar stelt. Dit forum is voor en door Magix Gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.12.2020, 15:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-