Reacties

bobbiaan schreef op 17.03.2013 om 11:55 uur

Beste....,

Dit is niet grappig of denigrerend bedoeld, maar dan is er iets niet goed gedaan. Om je te helpen moet je iets meer gegevens verstrekken. Dus geef eens aan wat en je je te werk bent gegaan.

Mvg

Bobbiaan

emilelucienne schreef op 17.03.2013 om 19:35 uur

Ik vermoed dat je de muziek gemuted hebt; Bij iedere opname heb jedrie of meerdere lijnen één voor het beeld en één voor de originele klank  en dan nog één voor de toegevoegde muziek.

Die orginele klank kan je muten. Zo ook je toegevoegde muziek. Kijk eens of je niet toevallig de muziek gemuted hebt t.t.z. aangevinkt. Zoniet gelieve dan wat meer uitleg te geven. Misschien kunnen we je dan helpen. Succes

ellentje schreef op 18.03.2013 om 19:56 uur

Hoi Emilelucienne,

Ik heb 1 lijn voor de video`s, 1 lijn voor muziek en 1 lijn voor audio.

Ik kan nergens muten terug vinden en zie dus ook geen vinkjes.

Eerst heb ik alle video`s bewerkt en op de video lijn geplaatst.

Daarna ben ik er muziek onder gaan zetten op de muziek lijn. Het geluid van de video op 0 en het muziek geluid op 5.

Daarna gaan branden, ook dit gaat niet goed. Neemt maar 15 min van de 11/2 uur op. Die 15 min. staat er ook geen muziek op maar het geluid van de video die ik op 0 heb gezet.

Zoals je ziet, vind ik het dus niet zo easy.

Ik hoop dat je mij kunt helpen.

Groeten van Ellen.

emilelucienne schreef op 23.03.2013 om 19:16 uur

Beste Ellentje, de mute knop vind je helemaal links van de tijdlijn . Er staan DRIE symbolen S-M en een hangslot. Klik de M aan en het geluid van de bijhorende lijn wordt uitgezet. Zelfs indien je op deze lijn een opname zet wordt deze ook  gemuted. Vinkjes was niet het juiste woord waarvoor mijn excuses.

Groeten.

RiViS schreef op 23.03.2013 om 20:05 uur

Hallo Ellentje,

De antwoorden van Emillelucienne zorgen helaas voor wat verwarring, jouw programma VideoEasy HD4 heeft namelijk geen mute knoppen, waarschijnlijk denkt hij dat het over Video deLuxe gaat.

Het is overigens moeilijk om zo van afstand aan te geven wat er mis zou kunnen zijn. Misschien moet je toch maar Bobbiaan's advies opvolgen en beschrijven hoe je te werk bent gegaan.  Heeft de film misschien open gedeeltes (dat de stukken niet goed aansluiten)? Welke bronnen heb je gebruikt? Zijn dat verschillende? (bv een stuk film van een fotocamera, een stukje van you tube, etc,) ik gis maar wat.

Als je proeven doet, sla de film dan eerst op op de PC en kijk of het naar je zin is, branden kan later altijd nog, dat scheelt een hoop schijfjes...

groet,

Rijk

emilelucienne schreef op 15.04.2013 om 19:07 uur

Ik dacht inderdaad dat het over Video de luxe ging. Sorry indien je in verwarring heb gebracht Succes