geen instrumenten meer

david-dedecker schreef op 08.04.2017 om 13:12 uur

hallo iedereen, ik heb een tijdje geleden de gratis versie van Music Maker gedownload en daarin enkele instrumenten aangekocht en geïnstalleerd. dit werkte wel prima maar ik wou meer mogelijkheden met het programma dus kocht ik Music Maker Premium met daarin dus al de beschikbare instrumenten. nu blijkt echter dat ik de instrumenten die ik eerder al aangekocht heb in de gratis Music Maker nu niet kan gebruiken in de Premium. hoe kan ik dit oplossen?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 08.04.2017 om 16:36 uur

Hallo David,

Welkom op dit forum.

Ik heb de trailversie op mijn PC staan. In het handboek.pdf staat dit.

Succes,

Rob

david-dedecker schreef op 10.04.2017 om 08:40 uur

dankjewel Rob, ik heb dit geprobeerd, maar er gebeurd niets. ik klik op "nieuwe instrumenten toevoegen" en het venstertje verdwijnd gewoon zonder enige verdere reactie! 😐

david-dedecker schreef op 10.04.2017 om 18:03 uur

programma al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nog steeds enkele instrumenten die niet werken en die ik opnieuw zou moeten kopen blijkbaar...

maar da's wel weer eens 30€ per instrument hé!!

Voormalige gebruiker schreef op 10.04.2017 om 18:46 uur

Hallo David,

Ik kan je niet verder helpen, omdat ik een verlopen trailversie heb. Misschien zijn er andere forumleden die je verder kan helpen of je zou contact op kunnen nemen met Magix Support.

Succes,

Rob

david-dedecker schreef op 10.04.2017 om 18:52 uur

ik heb nu een mail gestuurd naar Magix zelf, allicht kunnen zij me wel helpen, hoop ik. alvast toch bedankt voor de tip, Rob!👍