Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2021 om 15:26 uur

@betty-blik

Beste Betty.

Dit kan gekomen zijn na een Update van Windows.

Ga naar start, instellingen,systeem,geluid,klik op probleem oplossen.

Sc6

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

betty-blik schreef op 25.01.2021 om 15:46 uur

heeft helaas niet geholpen🙁

mi-bo schreef op 25.01.2021 om 16:37 uur

@betty-blik

Beste Betty,

waar komen de bestanden vandaan, gezien U geen geluid heeft, zijn dit toevallig TAKES.

en over welke versie van MAGIX video Plus schrijft U

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 25.01.2021 om 18:35 uur

@betty-blik

Hallo Betty,

Als u nog steeds dezelfde PC gebruikt als in mei 2020, dan kan het zijn dat uw Videomodus door een reset van programma-instelling ook is teruggezet naar de standaardmodus. Kijk eens bij de programma-instellingen of dat deze nog op de compatibel modus staat. Zo niet zet deze dan weer eens op Compatibiliteitsmodus(VideoForWindows) en probeer het dan nog eens.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.01.2021, 18:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

betty-blik schreef op 25.01.2021 om 18:47 uur

ik haal ze van mijn eigen dvd's af omdat ik die opnieuw wil branden

betty-blik schreef op 25.01.2021 om 19:55 uur

Als u nog steeds dezelfde PC gebruikt als in mei 2020, dan kan het zijn dat uw Videomodus door een reset van programma-instelling ook is teruggezet naar de standaardmodus. Kijk eens bij de programma-instellingen of dat deze nog op de compatibel modus staat. Zo niet zet deze dan weer eens op Compatibiliteitsmodus(VideoForWindows) en probeer het dan nog eens.

hallo rob helpt ook niet helaas.

mi-bo schreef op 25.01.2021 om 20:00 uur

@betty-blik

Beste Betty.

Dank voor Uw feedback.

Beeld en geluid staat toch niet gescheiden op de dvd.

En anders :

Als de bestanden zijn geladen en op het spoor staan.

Klik het eens aan rechtermuis.

Misschien is de eerste optie geluid terug zetten,wordt het onder hrt beeld gezet

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

betty-blik schreef op 26.01.2021 om 11:36 uur

Beeld en geluid staat toch niet gescheiden op de dvd.

En anders :

Als de bestanden zijn geladen en op het spoor staan.

Klik het eens aan rechtermuis.

Misschien is de eerste optie geluid terug zetten,wordt het onder hrt beeld gezet

Hoi Michael heeft helaas ook niet geholpen, heb nu zelg magix al verwijderd en er weer nieuw opgezet, maar dat heeft dus ook niet geholpen.

mi-bo schreef op 26.01.2021 om 12:14 uur

@betty-blik

Beste Betty,

De gemaakte films die op de dvd staan, via welk programma is dit op de DVD gezet.

En wat voor extensie ziet U als de dvd in de speler zit en wordt geopend in de mediapool van MVDL.

Misschien met dat antwoord van U, kan U een directer antwoord verwachten op het Forum.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

betty-blik schreef op 26.01.2021 om 15:58 uur

ik heb de film met magix op een dvd gebrand, maar dat is al een hele poos geleden, als ik de film open met magix zie ik een vob bestand die wordt dan gekoieerd naar mijn pc

mi-bo schreef op 26.01.2021 om 16:32 uur

@betty-blik

Beste Betty,

Als U deze 2 bestanden in MVDL op de tijdlijn zet

heeft U dan geen geluid

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

betty-blik schreef op 26.01.2021 om 18:35 uur

Als U deze 2 bestanden in MVDL op de tijdlijn zet

heeft U dan geen geluid

maakt ook niet uit... helaas🙁

mi-bo schreef op 26.01.2021 om 18:38 uur

@betty-blik

Beste Betty.

U kunt de dvd dan wel gewoon afspelen met geluid.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.01.2021 om 19:34 uur

@betty-blik

Hallo Betty,

Wanneer ik u zelf gemaakte DVD weer op de tijdlijn van VDL 2020 / 2021 wilt zetten, doe dan het volgende:

• leg uw DVD in disklade van de PC
  • start VDL op
  • ga naar de drive letter van de DVD speler (in mijn geval is dit G:\
  • klik hier op een van de films.
  • er wordt gevraagd hoe de DVD gekopieerd moet worden naar de PC
  • zie het filmpje voor het vervolg

Laat het forum weten of het nu wel gelukt is.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.01.2021, 19:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

betty-blik schreef op 27.01.2021 om 09:58 uur

ik krijg telkens deze melding

Bol schreef op 27.01.2021 om 11:06 uur

@betty-blik

Hallo Betty,

Dat u de melding krijgt: "Om deze audiofunctie te kunnen gebruiken, heeft u een uitbreidingspakket nodig. Wilt u het uitbreidingspakket nu gratis downloaden?".

Dit komt doordat Magix bij het updaten van VDL 2021 en Pro X12, dit uitgebreid audiopakket verwijderd hebt. Als u op Downloaden of annuleer klikt, heb u dan wel geluid / audio?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.01.2021, 11:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

betty-blik schreef op 27.01.2021 om 17:01 uur

Dit komt doordat Magix bij het updaten van VDL 2021 en Pro X12, dit uitgebreid audiopakket verwijderd hebt. Als u op Downloaden of annuleer klikt, heb u dan wel geluid / audio?

Groet, Rob

nee bij geen van beiden... groetjes betty

Bol schreef op 27.01.2021 om 17:14 uur

@betty-blik

Hallo Betty,

Helaas, moet u dan de VOB bestanden converteren naar MP4 bestanden. U kunt dit doen met bv. Handbrake https://handbrake.fr/

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.01.2021, 17:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-