geen geheugen meer beschikbaar?

Miranda-Peelen schreef op 29.11.2019 om 14:24 uur

In webdesigner premium loop ik tegen een probleem aan. Ik ben al een tijdje bezig met het maken van een website. Met veel pagina's en foto's. Eerst liep het programme tijdens het bouwen van de website al regelmatig vast. Nu een werkgeheugen van 8 GB. Maar nu vandaag wanneer ik e.e.a. wil uploaden naar mijn (proef)website of wanneer ik een preview van de hele site wil doen krijg ik de melding :

fout van magix webdesigner premium:

{gele driehoek met uitroepteken!) geen geheugen meer beschikbaar

 

Ik heb de laatste updates van het programma, windows 10 (op mpeelen.magix.net/public is de website in opbouw te zien, de laatste versie lukt dus niet om te uploaden). Dit is toch niet te groot, te veel pagina's of iets dergelijks?

Hoe moet ik dit oplossen?

Reacties

mi-bo schreef op 29.11.2019 om 14:52 uur

@Miranda-Peelen

Beste Miranda,

U heeft een Website onder de naam peelenmachines.nl.( Duits & Engels )

Dit is de originele Website,

mpeelen.magix.net/public is gemaakt in een submap, dit is niet Uw eigen account maar van MAGIX die U gebruikt, dit is niet zo groot als Uw eigen website.

Dit zal het probleem zijn.

Sc6,

Met vriendelijke groet,

Michael

 

Miranda-Peelen schreef op 29.11.2019 om 15:32 uur

Bedankt voor uw snelle reactie!

Wij hebben idd nu een website op www.peelenmachines.nl (de oude staat nu nog online). Zolang de nieuwe nog niet klaar is zet ik die op mpeelen.magix.net/public, zodat ik alvast kan zien hoe e.e.a. er uit komt te zien. Tot gisteren was dit geen probleem.

Maar ik krijgt deze hierboven genoemde melding ook al wanneer ik een preview wil doen in het programma zelf. Links onder komt dan te staan: document wordt geconverteerd voor export, en dan stopt hij daar al en krijg ik de genoemde melding . Daarom vraag ik me af of het met de grootte van de website/ruimte van de website te maken heeft.

 

gr Miranda

 

 

 

Miranda-Peelen schreef op 29.11.2019 om 15:44 uur

Inmiddels heb ik (nadat ik het programma al een paar keer opnieuw opgestart heb) ook de hele computer een keer uitgeschakeld en opnieuw opgestart. Op dit moment wil hij wel weer de site uploaden. Dus ik hoop dat het nu wel goed blijft gaan........

Bedankt voor reactie in elk geval, ik sta open voor tips en trucks .....

mi-bo schreef op 29.11.2019 om 15:48 uur

@Miranda-Peelen

Beste Miranda,

Dank voor Uw feedback,

magix.net/public heeft een maximale grote van 500 MB ( zover mijn kennis gaat ).

Kan best zijn dat het groter is en dan heeft U het probleem.

Met vriendelijke groet,

Michael

 

mi-bo schreef op 29.11.2019 om 15:52 uur

@Miranda-Peelen

Beste Miranda.

wat betreft tips en trucks kijk eens op mijn album.

http://www.mi-bo.magix.net/album/ hier staan ook verschillende Tips voor MWD

sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Miranda-Peelen schreef op 29.11.2019 om 16:19 uur

Bedankt voor de tips, ik ga het eens op mijn gemak bekijken. Als de site te groot wordt dan zal het dus niet meer lukken om het op magix.net/public te bekijken. We gaan kijken hoever we komen! Bij nieuwe problemen zal ik eerst de computer eens opnieuw opstarten ;)

 

mi-bo schreef op 29.11.2019 om 17:37 uur

@Miranda-Peelen

Beste Miranda,

U schrijft dat U via magix.net/public Uw website gaat publiceren om te kijken hoe hij is,

Als U een map aanmaakt met een naam,

daar een website inbouwt kunt U toch regelmatig kijken via

om te kijken hoe het eruit ziet.

En als dat allemaal naar tevredenheid is gebouwd kunt U het direct vanaf de Pc naar .nl publiceren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Miranda-Peelen schreef op 29.11.2019 om 18:29 uur

Hallo Michael,

Inderdaad, ik bekijk het ook met de preview mogelijkheid in het programma. Maar op deze (magix/public) manier kan ik ook op andere computer het (laten) bekijken. Dan kan je ook zien hoe het met een andere grootte van beeldscherm uitpakt.

Als alles goed lijkt, dan gaat hij naar .nl

Dank je wel!

groeten Miranda