Geen export mogelijkheden meer in Music Maker 2016

sbossink schreef op 23.03.2020 om 13:06 uur

Beste,

Ik heb sinds deze week ineens geen export mogelijkheden meer (dus je productie exporteren naar Wav/mp3 etc.). Alle opties zijn lichtgrijs en ik kan niks meer selecteren. Ik heb gekeken of ik de meest recente updates heb en dit is bevestigd dus daar ligt het probleem niet. Kan iemand me hier misschien mee helpen?

Alvast dank,


Sander

Reacties

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 14:04 uur

@sbossink

Beste Sander,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

voor U gekeken, MMM 2015 en MMM2016 Live werken bij mij zoals het hoort.

Een optie : ga naar bestand, instellingen , instellingen terug zetten naar Standaard waarde.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

sbossink schreef op 23.03.2020 om 20:18 uur

Heb ik inmiddels nu tot twee keer toe geprobeerd maar het werkt nog steeds niet. Ik kan nu helaas geen projecten meer exporteren, alle opties (en meerdere, ook in andere tabs) zijn soort van vergrendeld. Hoop dat iemand me hiermee kan helpen want ben ten einde raad...

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 21:32 uur

@sbossink

Beste Sander.

Als instellingen terug zetten naar standaardwaarde niet heeft geholpen. dan met de Dvd herstellen doen dan zal het probleem wel zijn opgelost

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

sbossink schreef op 24.03.2020 om 19:36 uur

Beste Michael, ik heb inmiddels gedaan wat je hebt aangeraden, maar nu mis ik de DN-e1 VST plug in, en daar had ik diverse liedjes meegemaakt dus het is nu één grote zooi 😖. Kan je me aangeven hoe dit kan en wat ik moet doen om die DN-e1 weer terug te krijgen?

mi-bo schreef op 24.03.2020 om 20:35 uur

@sbossink

Beste Sander,

na het opstarten van het programma heeft U deze optie, is dit ook geïnstalleerd.

ook hier te vinden. optie

Bij herstellen wordt namelijk niets verwijderd,

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht ivm meer Info

Bol schreef op 24.03.2020 om 23:55 uur

Hallo Sander,

Misschien is dit voor u een oplossing.

Downloadt de gratis Magix Music Maker vanaf: https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/?_oB=music-maker

Hierin kunt u dan alle eerdere Magix muziekprogramma's in activeren.

Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/procedure-voor-het-activeren-van-de-music-maker-free--16/

Hebt u nog vragen, laat het ons weten.

Groet,

Rob

PS: U kunt Music Maker 2016 en Music Maker Free naast elkaar gebruiken. Alleen niet allebei gelijktijdig opstarten.

Laatst gewijzigd door Bol op 25.03.2020, 00:16, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul-Salden schreef op 31.03.2020 om 15:35 uur

Ik heb het zelfde probleem maar met het advies wat eerder gegeven is kan ik nog steeds niet exporteren. ik ben niet in bezit van de cd dus heb ik geprobeerd met de herstel online, maar helaas geen resultaat.

 

al vast bedankt voor tips en/of oplossingen

Paul

mi-bo schreef op 31.03.2020 om 15:50 uur

@Paul-Salden

Beste Paul,

gaat Uw probleem ook over MUSIC Maker 2016 of over een andere versie van MMM

via deze link

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen, mijn producten ( lees ipv Live MM 2016)

en via installatie programma kunt U het programma weer opnieuw installeren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Paul-Salden schreef op 31.03.2020 om 16:23 uur

Thanks Michael,

Dit had ik ook gedaan, Helaas geen gewenst resultaat

En het is indeed mm2016 live.

 

Groetjes

Paul

mi-bo schreef op 31.03.2020 om 16:34 uur

@Paul-Salden

Beste Paul.

Dank voor Uw feedback.

Vreemd dit te lezen toen de vraag de 23ste was gesteld heb ik het programma opnieuw probleemloos geïnstalleerd en werkt.

Een optie MMM Free installeren en MMM 2016 Live erin importeren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

 

Paul-Salden schreef op 31.03.2020 om 17:25 uur

Ik zal dit morgen nog eens proberen op die manier.

Laat je wat weten.

Groetjes

Paul

Bol schreef op 31.03.2020 om 18:32 uur

Hallo Paul,

Wat u ook eens zou kunnen proberen is, verwijder MMM2016 live eens grondig met dit programma: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed en installeer MMM2016 daarna opnieuw

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul-Salden schreef op 02.04.2020 om 10:38 uur

Thanks mannen. ik heb volledig verwijderd en met de trial versie opnieuw geinstalleerd.

nu werkt het weer.

nogmaals bedankt!

Groetjes

Paul

mi-bo schreef op 02.04.2020 om 11:03 uur

@Paul-Salden

Beste Paul.

Dit is een positief bericht.

Veel plezier met het samenstellen van Uw muziek projecten met het mooie MMM Product

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael