geen dvd playe

zwar1340 schreef op 22.10.2012 om 22:49 uur

Ik heb 'n laptop waar ik alleen nieuwe programma's met 'n USB sticks kan downloaden (is bij de nieuwe laptops helaas zo.) nu is mijn vraag, hoe kan ik nu het programma van Magix red uw video's downloaden. Ik heb via mijn oude laptop geprobeerd de dvd te kopieeren naar 'n USB stick, maar dit lukte mij niet. Ik hoop dat U mij kan mededelen hoe dit nu te doen. Ik heb mij reeds geregristeerd , ik heb Windows 7.

 

Reacties

lucky_me schreef op 22.10.2012 om 23:38 uur

Hallo

Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet. Red je video's is toch bedoeld om je video's op dvd te bewaren? De eenvoudigste oplossing is een externe dvd brander denk ik. Een ander idee is misschien om, indien je 2 pc's in netwerk staan, op je nieuwe pc je brander aan te spreken op je oude.

succes

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2012 om 11:00 uur

Beste,

Ik zou wel eens willen weten wat voor merk laptop je heeft. Want de meeste laptops worden geleverd met een optisch station  Dvd-rom; dvd+/-rw met laadsleuf. Je zou kunnen overwegen om een USB optisch station te kopen. Kijk op het internet voor de prijzen.

M.vr.gr.

Rob  

 

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2012 om 11:06 uur

Hallo

Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet. Red je video's is toch bedoeld om je video's op dvd te bewaren? De eenvoudigste oplossing is een externe dvd brander denk ik. Een ander idee is misschien om, indien je 2 pc's in netwerk staan, op je nieuwe pc je brander aan te spreken op je oude.

succes

Luc

Hallo Luc,

Het is niet perse nodig om Red je video's op een DVD te bewaren. Je kan Red je video's in ieder formaat wegschrijven op je harde schijf en dan bewerken in MAGIX VDL.

Gr. Rob

zwar1340 schreef op 23.10.2012 om 12:21 uur

Het probleem is dat ik het programma niet kan downloaden via de dvd. Ik wil n.l. de video's opslaan op een externe harde schijf, waar ook 'n USB stick aanzit. Dus niet op 'n DVD.

Hoe ik van de oude laptap mijn dvd brander kan aanspreken weet ik niet, want zoveel verstand heb ik daar nou ook niet van.

zwar1340 schreef op 23.10.2012 om 12:24 uur

Ik heb 'n Lenovo Idealpad laptop, en daar zit dus helaas geen dvd brander op.

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2012 om 14:01 uur

Beste,

Je  zou het programma Red mijn video kunnen installern vanaf je oud laptop naar je externe harde schijf. De HD via de USB poort van je huidige laptop aansluiten. Dan kan je het programma vanaf de externe HD opstarten. Ik ga er vanuit dat er meerdere USB poorten aanwezig zijn.

Succes

Rob