Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2016 om 16:12 uur

Hallo Marga,

Ik heb geen fotostory easy, maar in andere Magix programma zet je het previewvenster (Display) terug door op F9 te drukken.

Succes,

Rob

marga.duin schreef op 28.10.2016 om 16:40 uur

Dank je Rob,

Helaas komt het previewvenster niet tevoorschijn als ik op F9 druk.

m.v.g. Marga

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2016 om 17:40 uur

Hallo Marga,

Je zou kunnen proberen het programma te de-installeer en dan weer opnieuw te installeren.

Succes,

Rob

marga.duin schreef op 29.10.2016 om 11:23 uur

Heb ik gedaan maar helaas zonder succes.

m.v.g. Marga

mi-bo schreef op 29.10.2016 om 13:25 uur

Marga, 

een vraagje is het een koop online versie of en koop dvd uitgaven

gr

Michael

marga.duin schreef op 30.10.2016 om 13:21 uur

Michael,

Ik heb het programma op internet gekocht en er ook een dvd bijgekregen. Die heb ik gebruikt voor het weer opnieuw op de computer zetten, echter zonder succes. Via, via hoorde ik dat als je een nieuw account toevoegt aan je computer dat dan de problemen mogelijk opgelost zouden zijn. En dat bleek het geval.

Ben er heel blij mee.

Rob en Michael dank voor jullie suggesties.

m.v.g. Marga

Voormalige gebruiker schreef op 30.10.2016 om 14:34 uur

Hallo Marga,

Fijn om te horen dat uw probleem is opgelost.

Dit is voor mij de eerste keer dat ik hoor, dat als je een nieuw account aanmaakt een MAGIX probleem oplost. Zelf denk ik dat u bij het herinstalleren niet de juiste combinatie van Serienummer en Emailadres heeft gebruikt, die u bij de eerste keer heeft gebruikt. Wat u nu wel heeft is, dat als u meerdere Magix programma's heeft, deze gesplitst staan over uw twee accounts. Dit kan in de toekomst weer de nodige problemen opleveren. Volgens mij controleert Magix, programma's uitgekomen na 2015, een keer in de 30 dagen of deze geactiveerd zijn, zo niet dan wordt u verzocht dit weer te doen. 

Groet,

Rob 

marga.duin schreef op 31.10.2016 om 09:30 uur

Hartelijk dank voor je informatie Rob. Ik zal het in de gaten houden.

m.v.g. Marga

marga.duin schreef op 03.11.2016 om 09:11 uur

Was blij dat Magix Fotostory easy weer normaal werkte toen ik een ander account op mijn comp. had aangemaakt. Helaas deed toen Mediaplayer het niet, d.w.z. kon geen muziek meer van mijn cd's kopieren. Was ook een beetje bezorgd over antw. van Rob op 30.10.2016 en besloot andere account van computer te verwijderen en tevens Magix Fotostory Easy. Daarna weer opnieu geprobeerd te uploaden. Via de upload mail die ik destijds van Magix ontvangen had ging dit niet . Kreeg halverwege de mededeling : "Kan een bestand in de tijdelijke map niet uitvoeren. Setup wordt afgesloten"  Toen maar via installatie dvd geprobeerd, echter halverwege deze installatie kreeg ik de mededeling: "Installatie heeft onvoldoende toegangsrechten voor map C:\Program Files (x86) Magix\fotostory easy (versie 2)\Skins. De installatie kan niet worden voortgezet.

Dit gaat duidelijk de verkeerde kant op.

Weet iemand hoe ik Magix Fotostory easy weer op mijn computer kan installeren?

Bij voorbaat dank,

Marga