Geen beeld wel klank en sturing

paul.langie schreef op 30.05.2019 om 10:43 uur

Klant: E391495 (28-01-2015) 2800 Mechelen, België.
Betreft: VideoEasy HD serie nr: P2-xxxxx-×××××
Heb mijn PC overgezet van Win 7 naar Win 10.
In Win 7 importeerde ik steeds  zonder problemen van dezelfde digitale videocamera.
Het import-proces negeert nu mijn videobeelden. De klank is wel te horen en de sturing werkt.
Ik heb een oplossing nodig ! Ik zie uit naar uw hulp !
Mijn groeten en dank bij voorbaat,

Reacties

mi-bo schreef op 30.05.2019 om 11:35 uur

@paul.langie

Beste Paul.

Dit is een Bill Gates probleem.

Veel hardware van MAGIX dat goed onder Windows 7 werkte zal gezien er geen driver update is niet onder Windows 10 werken.

Misschien een oplossing het mooie nieuwe pakket MAGIX RUV 9 aankopen nu voor een speciale prijs van € 49.99 (excl verzend kosten) en U kunt onder Windows 10 verder gaan met Uw mooie hobby dierbare beelden digitaliseren, of weer terug gaan naar Windows 7.

Sc6

Michael

Bol schreef op 30.05.2019 om 14:11 uur

Hallo Paul,

Ik heb RUV / VideoEasy HD niet meer in mijn bezit. Maar kijk eens of de camera aan staat bij de privé instellingen. Misschien is dit de oplossing.

  1. klik op alle instellingen
  2. klik op Privacy / Camera
  3. nu kunt u Apps toegang verlenen aan uw camera

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.05.2019, 14:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.05.2019 om 14:35 uur

Hallo Paul,

Als mijn bovenstaand antwoord uw probleem niet heeft oplost, dan zou u het volgende kunnen uitproberen: (ik kan niet garanderen of dit ook werkt bij Magix RUV)

  1. klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van VideoEasy
  2. klik op "Bestandslocatie openen"
  3. klik met de rechtermuisknop op "VideoEasy.exe"
  4. klik op eigenschappen
  5. zet een vinkje bij "Compatibiliteitsmodus"
  6. kies voor "Windows 7"
  7. klik op toepassen en probeer het dan nog eens.

Als voorbeeld heb Ik PhotoMagager_DLX.exe gebruikt, maar is op elk ander programma toepasbaar.

Heel veel succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.05.2019, 16:20, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

paul.langie schreef op 30.05.2019 om 18:41 uur

Dank voor de antwoorden. Het starten in compatibiliteitsmodus is niet de oplossing.

Is er een andere mogelijkheid? Bvb specifieke wijziging van de instellingen van Wndows 10 aan te brengen ?

Paul

mi-bo schreef op 30.05.2019 om 19:11 uur

@paul.langie

Beste Paul,

Bij Uw oproep had U omschreven dat U een digitale camera heeft ( dit had ik over het hooft gezien ) mijn excuses.

een optie :

ga naar magix.com

laad de trial versie op Uw Pc, als dit goed werkt , weet U wat het probleem is tussen P2( Windows 7 ) & P3 ( Windows 10 )versie

Sc6

Michael

Bol schreef op 30.05.2019 om 19:14 uur

Hallo Paul,

Het is spijtig, dat mijn aangedragen oplossingen niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd. Geef eens de zoekopdracht "USB video gabber" in google. Hier is genoeg aan keuze, die onder Windows 10 werken.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.05.2019 om 20:24 uur

Hallo Paul,

Sorry, ik ben ervan uitgegaan dat het hier ging om Magix Red U Video, maar ik zie nu pas, dat het hier gaat om het importeren van beelden met een Videocamera. Wat is het type en merk van uw camera?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.05.2019, 08:40, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

paul.langie schreef op 31.05.2019 om 10:46 uur

Camera Panasonic NV GS500

paul.langie schreef op 31.05.2019 om 10:47 uur

Dank voor je aandacht, Paul

mi-bo schreef op 31.05.2019 om 11:02 uur

@paul.langie

Beste Paul.

Heeft U de probeer (trial) versie van MAGIX Video Hd nog geinstalleerd .

Zo ja, wat is het resultaat.

Nog een andere vraag.

Is Windows 10 op Uw Pc over Windows 7 gezet.

Zo ja. Heeft U daarna MAGIX Video Easy weer opnieuw geinstalleerd.

Heeft U via Panasonic ook een update gedaan.

Verneem dit graag van U.

 

Mvg

Michael

Bol schreef op 31.05.2019 om 11:49 uur

Camera Panasonic NV GS500


Hallo Paul,

Bedankt voor de deze informatie. Uw probleem ligt waarschijnlijk toch aan de Magix videograbber, want u heeft deze nodig om de beelden, die op een bandje zijn opgenomen, over te zetten naar uw PC. De door u in gebruik zijnde Magix Videograbber is, volgens mij, niet compatibel met Windows 10. U moet opzoek gaan naar een Videogabber die wel compatibel is met Windows 10.

Misschien dat deze stuurprogramma uitkomst brengt! https://support2.magix.com/customer/nl/download/meest-actuele-stuurprogramma-voor-de-magix-usb-video-omzetter-roodwit-red-uw-videos

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.05.2019, 15:00, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 31.05.2019 om 16:09 uur

Hallo Paul,

Als mijn bovenstaand antwoord uw probleem niet heeft oplost, dan zou u het volgende kunnen uitproberen: (ik kan niet garanderen of dit ook werkt bij Magix RUV)

  1. klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van VideoEasy
  2. klik op "Bestandslocatie openen"
  3. klik met de rechtermuisknop op "VideoEasy.exe"
  4. klik op eigenschappen
  5. zet een vinkje bij "Compatibiliteitsmodus"
  6. kies voor "Windows 7"
  7. klik op toepassen en probeer het dan nog eens.

Als voorbeeld heb Ik PhotoMagager_DLX.exe gebruikt, maar is op elk ander programma toepasbaar.

Heel veel succes,

Rob


Hallo Paul,

In het bovenstaand antwoord ben ik vergeten te vermelden om een vinkje te zetten bij "Dit programma als Administrator uitvoer".

Klik op "Ok" en start het programma opnieuw op.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-