Geen beeld, wel geluid bij exporteren van een project

Roger-Veltens schreef op 12.12.2020 om 22:30 uur

Ik werk met Photostory versie 20.0.1.62.

Ik krijg bij het exporteren van een project alleen geluid, maar geen beeld . Ik heb verschillende bestandsformaten geprobeerd (MP4, WMV en AVI maar het is steeds hetzelfde. Het scherm is niet zwart, maar donker lila.

Ik heb dan geprobeerd een DVD te branden. Bij het beginscherm kan ik mijn project volledig bekijken, maar de gebrande DVD heeft alleen klank.

Ik werk met windows 10 64 bit en heb een systeem met een I7 processor. Mijn display card is een NVIDIA Geforce 9500 GS.

Ik heb als test een nieuw testproject gemaakt met enkel wat beelden. Maar dan gaat de export ook niet.

Reacties

Bol schreef op 12.12.2020 om 23:47 uur

@Roger-Veltens

Hallo Roger,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Als ik het goed begrepen heb, hebt u wel beeld en geluid op de tijdlijn tijdens het aanmaken van uw slideshow, maar zodra u gaat exporteren hebt u wel geluid maar geen beeld.

Dit komt volgens mij, omdat uw videokaart NVIDIA Geforce 9500 GS uit 2011 te oud is en niet meer wordt ondersteund door NVIDIA

Wat u zou kunnen proberen is om via Programma-instellingen / Beeld de weergave op Compatibiliteitsmodus (VideoForWindows) te zetten (zie afbeelding)


Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Roger-Veltens schreef op 13.12.2020 om 01:25 uur

Beste Bol,

Bedankt voor jouw snelle reactie.

Het probleem is opgelost.

Misschien installeer ik toch best een nieuwe videokaart.

Kan je mij iets aanraden met dezelfde aansluitingen als mijn huidige kaart voor dewelke ik de instellingen terug kan zetten op de standaard?

Alvast bedankt,

Roger

Bol schreef op 13.12.2020 om 09:38 uur

@Roger-Veltens

Hallo Roger,

Fijn om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Op de vraag, welke videokaart u het beste kunt aanschaffen, raad ik u aan om deze vraag te stellen bij een gerenommeerde computerwinkel bij u in de buurt.

Succes 👍👍👍, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-