Geen beeld , wel geluid

TERR schreef op 27.03.2023 om 15:31 uur

Wanneer ik een nieuw project open, krijg ik wel het geluid door van mijn VHS recorder maar niet het beeld. Dat beeld krijg ik wel wanneer ik de recorder versneld laat doorspoelen. Wat kan ik doen om geluid en beeld door te krijgen op mijn laptop via het Magix red uw video's programma? versie 2023 gedownload.

Groeten, René

Reacties

Bol schreef op 28.03.2023 om 00:42 uur

@TERR

Hallo René,

....Wanneer ik een nieuw project open, krijg ik wel het geluid door van mijn VHS recorder maar niet het beeld.....

Ik herken uw probleem. Ik had ook geen beeld maar wel geluid. Ik dacht in de eerste instantie dat het aan mijn scartkabel lag. Maar het bleek bij mij te liggen aan vervuilde videokoppen.

Nadat ik met een Hama Video VHS/S-VHS Reinigingscassette de Videokoppen had gereinigd, had ik weer beeld en geluid. Zie: Hama Video VHS/S-VHS Reinigingscassette

Succes,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

TERR schreef op 29.03.2023 om 14:08 uur

Ik heb direct zo'n reinigingscassette besteld. Ik hoop dat dat het is. bedankt! Groeten René

Bol schreef op 29.03.2023 om 14:56 uur

@TERR

Hallo René,

Ik ben zeer benieuwd of het bij u ook het gewenste resultaat oplevert, net als bij mij. Laat het mij weten. De reinigingscasette kunt u 50x gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

TERR schreef op 30.03.2023 om 17:42 uur

Het is gelukt! bedankt hoor! Reinigingscasette een paar keer laten lopen en beeld en geluid!! top!

groeten

René

Bol schreef op 30.03.2023 om 18:13 uur

@TERR

Hallo René,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u weer beeld en geluid hebt door gebruik te maken van de aanbevolen reinigingscassette. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling. Succes met het digitaliseren van uw VHS videobanden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-