Geen beeld vanaf video

Pieter-Hofstee schreef op 01.11.2019 om 15:34 uur

Beste meneer /mevrouw,

Vorige week heb ik 'red uw video's 6.0.2.31 ' bij u gekocht.
Ik had online begrepen dat dit een plug-and-play set is waarmee ik mijn oude videobanden makkelijk zou kunnen digitaliseren.
Ik heb onderhand 2 video-spelers geprobeerd en ook de software al opnieuw ingesteld.

[Staat op de doos 'inclusief video-omzetter]
Tot nu toe zonder succes.
Ik baal, maar wil wel mijn video's gedigitaliseerd hebben.

Ik werk op een ASUS windows 10 laptop met USB3.0


Als ik bel met het 035-nummer dan krijg ik een of ander bandje waarbij ik nooit een klantenservice medewerker aan de lijn krijg.
Mijn advies: noem het geen klantenservice.

Mijn vraag is hoe krijg ik deze software wél aan de praat zodat ik mijn videobanden wel digitaal kan maken.

Of moet ik zoals ik ergens las nog andere hardware kopen?

Alvast dank voor uw reactie

Pieter Hofstee
Balk
 

Reacties

mi-bo schreef op 01.11.2019 om 16:17 uur

@Pieter-Hofstee

Beste Pieter Hostee-Balk.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Vandaag is het 1 november, alle heilige, een feestdag in Duitsland.

heeft U een scart aansluiting die in-out heeft,

Misschien heeft U iets aan deze linken,

https://www.magix.info/nl/tutorials/usb-omzetter-wordt-niet-herkend--1229758/

en

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

en

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

heeft U een scart aansluiting die in-out heeft,

Hopend dat het nu wel lukt.

met vriendelijke groet

Michael

mi-bo schreef op 04.11.2019 om 10:26 uur

@Pieter-Hofstee

Beste Pieter,

Vrijdag jl. met linken een reactie gegeven op Uw oproep,die tot een oplossing zouden kunnen lijden.

Slogan "Geen bericht is goed bericht "zal hier wel van toepassing zijn.

Veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

Met vriendelijke groet,

Michael

Pieter-Hofstee schreef op 04.11.2019 om 15:06 uur

Hoi Michael,

Dank voor je input.Ik ben net weer eens achter m'n PC gekropen en zal de links etc doornemen en trachten uit te vogelen hoe ik de boel wél aan t werk krijg. Ik houd je op de hoogte van de voortgang.

GRTNS, Pieter

 

mi-bo schreef op 04.11.2019 om 15:16 uur

@Pieter-Hofstee

Beste Pieter.

Dank voor Uw Feedback,

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 04.11.2019 om 15:29 uur

Hallo Pieter,

Dit forum is voor en door MAGIX gebruikers. Dit staat geheel los van MAGIX Support. Als u op het forum niet de juiste oplossing vindt, dan kunt u, mits uw Updateservice datum nog niet is verlopen, uw probleem gratis voorleggen aan: https://support2.magix.com/customer/index.php . Is uw Updateservice datum verlopen, dan is
dit niet gratis.

Ik ben het helemaal eens met u uw opmerking: "Als ik bel met het 035-nummer dan krijg ik een of ander bandje...." Dit is een telefoonnummer binnen Nederland, dus vind ik de opmerking: "Vandaag is het 1 november, alle heilige, een feestdag in Duitsland." niet op zijn plaats. Ik ga / zal dit nog eens een keertje voorleggen aan mijn contactpersonen bij Magix.

Ik wens u heel veel succes met het zoeken naar de juiste oplossing.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.11.2019 om 16:54 uur

@Pieter-Hofstee

Beste Pieter.

Een reactie op wat hier boven is omschreven,het 035 nummer wordt verbonden naar MAGIX Duitsland

Uw vraag was op 01 november "Alleheiligen" een feest in Duitsland oa. vandaar mijn reactie, kantoor was namelijk gesloten.

Met vriendelijke groet.

Michael

Bol schreef op 04.11.2019 om 17:38 uur

Beste forumleden,

Ik heb met een mailtje e.e.a. nagevraagd bij Magix Duitsland. Persoonlijk vind ik, dat Magix Nederland een aangepaste bandje had moeten laten horen, dit zou klantvriendelijker zijn. Maar goed ik wacht rustig het antwoord van mijn contactpersoon af. Ik meld mij weer, wanneer ik een antwoord heb gekregen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.11.2019, 18:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-