Geen beeld

Eduard-vanNiel schreef op 01.02.2021 om 09:54 uur

Bij het importeren van MP4 bestanden krijg ik uitsluitend pictogrammen te zien en niet een plaatje met wat er in dat bestand aanwezig is. Wanneer ik dan probeer om het bestand af te spelen, krijg ik geen beeld en een haperend geluid. Breng ik dit bestand over naar mijn tijdslijn dan zie ik ook hier geen beeldjes verschijnen. Dus van bewerken kan geen sprake zijn.
Wanneer ik de bestanden via een ander programma benader ondervind ik geen problemen.
Ik heb de update naar Premium 2021 gedownload en geïnstalleerd. Dit alles zonder problemen.

Versienummer: 20.0.1.73 (UDP3)
Intel i7 processor windows 10

Reacties

Bol schreef op 01.02.2021 om 09:59 uur

@Eduard-vanNiel

Hallo Eduard,

Misschien is dit voor u de oplossing. Zie: geen beeld bij afspelen

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.02.2021, 09:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eduard-vanNiel schreef op 01.02.2021 om 21:52 uur

Rob, Het is gelukt!! Dank voor deze tip.
Ed

Bol schreef op 01.02.2021 om 23:01 uur

@Eduard-vanNiel

Hallo Eduard,

Fijn om te lezen, dat u uw probleem hebt opgelost door het vinkje weg te halen bij: "Hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk".

Veel montage plezier, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-