Geen Beatbox en VST meer na Nieuwe update installatie

Fred-B schreef op 02.06.2023 om 11:45 uur

Beste Leden,

Na de laatste update, worden mijn VST en Beatbox niet meer geïnstalleerd en kan ik er ook geen gebruik van maken in de bestaande projecten en nieuwe projecten. Ik heb MMM Premium 2023. Weet iemand een oplossing ? Ik heb al een paar keer opnieuw MMM geïnstalleerd maar tot op heden nog zonder succes

Dank alvast voor het antwoord op mijn vraag

Mvg. Fred-B

 

Reacties

Bol schreef op 02.06.2023 om 23:31 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Heb je de Music Maker programma-instellingen al geprobeerd te herstellen? Zo niet doe, dat dan eens het volgende:

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 03.06.2023 om 07:15 uur

bedankt voor je bericht maar het blijft een probleem om beatbox op te starten/ oude VST in projecten. Krijg melding dat er geen spoor vrij is terwijl ik heel veel sporen kan gebruiken. Alles al geprobeerd van het opnieuw installeren tot programma instellingen resetten. Alles werkte perfect tot de nieuwe upload werd aangeboden.

Groet, Fred

Bol schreef op 03.06.2023 om 11:35 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Als moderator heb ik uw probleem (nog)niet kunnen reproduceren. Mijn advies stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 06.06.2023 om 08:07 uur

Beste Rob,

Bedankt voor de info. Zal een email sturen naar infoservice. Alle inhoud van mijn projecten zijn nu ook verdwenen